Fişierul intrare/ieşire:joculet.in, joculet.outSursăFMI No Stress 2010
AutorFlaviu PepeleaAdăugată demarius135Dumitran Adrian Marius marius135
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie5120 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Joculet

Fiind plictisiti, Tom si Jerry decid sa joace un joc impreuna. Acesta se joaca pe o tabla de dimensiune 1xC, tabla ce contine in fiecare celula un numar intreg. O mutare consta in extragerea unei celule aflate la unul dintre cele doua capete sau a doua celule, cate una din fiecare capat. La sfarsit, punctajul obtinut de catre fiecare jucator reprezinta suma numerelor extrase de catre acesta. Sa se determine diferenta maxima dintre punctajul primului si celui de-al doilea jucator, diferenta care poate fi obtinuata in cel mai rau caz, indiferent de cum joaca cel de-al doilea jucator.

Date de intrare

Fişierul de intrare joculet.in va contine pe prima linie numarul de celule C. Pe urmatoarea linie se vor afla cele C numere ce descriu tabla de joc.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire joculet.out se va afisa un singur numar, reprezentand diferenta maxima.

Restricţii

  • 1 ≤ C ≤ 2 000
  • Toate numerele din fisierul de intrare se vor incadra pe 32 de biti cu semn.

Exemplu

joculet.injoculet.out
6
1 -5 9 8 12 -5
24
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content