Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2008-03-06 17:32:38.
Revizia anterioară Revizia următoare
Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | joc6.in, joc6.out | Sursă | Baraj 2008 gimnaziu |
Autor | Adrian Nita, Maria Nita | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.05 sec | Limită de memorie | 4736 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Joc6
Gigel, pasionat de jocuri de carti, dar si de informatica, isi propune sa realizeze un program care sa simuleze un joc de carti intre doi jucatori A si B dupa urmatoarele reguli:
- jocul se desfasoara sub forma unei succesiuni de mutari alternative ale celor doi jucatori; numarul acestor mutari este stabilit la inceputul jocului;
- initial, ambii jucatori primesc acelasi numar de carti, intr-o anumita ordine; numarul maxim de carti primite de un jucator este 1000;
- printr-o mutare se intelege punerea unei carti pe masa de catre unul dintre jucatori;
- jucatorii pun alternativ, pe masa, cate o carte dintre cartile primite, in ordinea in care le-au primit;
- in momentul in care unjucator pune pe masa o carte avand aceeasi valoare cu a uneia deja existente pe masa, acest jucator va lua toate cartile , aflate pe masa intre aceste doua carti, inclusiv ele, in ordinea inversa fata de cumau fost puse pe masa de joc, cartile astfel luate de pe masa sunt puse in tencul de carti ale respectivului jucator, dupa ultima lui carte;
- castiga jucatorul care ramane fara nici o carte in mana, chiar daca numarul de mutari efectuate
Date de intrare
Fisierul de intrare joc6.in ...
Date de iesire
In fisierul de iesire joc6.out ...
Restrictii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
joc6.in | joc6.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicatie
...
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici