Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test16.in
Diferente pentru problema/joc2 intre reviziile #2 si #10
Diferente intre titluri:
joc2
Joc2
Diferente intre continut:
==include(page="template/taskheader" task_id="joc2")==
==Include(page="template/taskheader" task_id="joc2")==
Poveste...
Doi participanti mananca alternant din niste tablete de ciocolata dupa urmatoarele reguli:
h2. Cerinta
# taie o tableta in doua, taietura trebuie sa fie paralela cu una din laturile tabletei si trebuie sa nu taie patratelele de ciocolata # poate sa rupa si sa manance orice linie sau coloana de patratele care nu se afla pe marginea tabletei # poate sa rupa si sa manance toate patratelele de pe marginea tabletei, cu conditia ca tableta ramasa sa aiba cel putin dimensiunea {$1 x 1$}
...
Nici una dintre aceste trei mutari nu poate fi efectuata asupra unei tablete de dimensiune {$1 x 1$}. Pierde jucatorul care nu mai poate efectua nici o mutare.
h2.Restrictii
h2. Date de intare
...
In fisierul de intrare $joc2.in$ se va afla numarul $N$ de tablete, iar pe urmatoarele $N$ linii se afla perechi de numere intregi care reprezinta dimensiunile tabletelor.
h2. Date de intrare
h2. Date de iesire
...
Fisierul de iesire $joc2.out$ va contine un singur numar intreg, care reprezinta numarul de moduri in care poate face prima mutare astfel incat sa existe o strategie ca sa poata castiga partida.
h2.Datedeiesire
h2. Restrictii si precizari
...
* $1 ≤ N ≤ 100$ * dimensiunile tabletelor sunt cuprinse intre $1$ si $100$ * primul jucator muta intotdeauna primul * se presupune ca ambii participanti joaca optim * mutare este identificata prin tableta asupra careia se efectueaza, prin tip, si prin linia/coloana pe care o afecteaza.
h2. Exemplu
| joc2.in | joc2.out | | linia1 linia2 linia3 | linia1 linia2 |
table(example). |_. joc2.in |_. joc2.out | | 2 1 2 2 2 | $0$ | h3. Explicatie La prima mutare, primul jucator poate sa rupa fie prima tableta in doua, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel si una de $4$ patratele. La a doua mutare, al doilea jucator poate rupe in doua (fie orizontal fie vertical) tableta de $4$ patratele, obtinandu-se $2$ tablete de $2$ patratele. La a treia mutare, primul jucator poate sa rupa in doua una dintre cele $2$ tablete de $2$ patratele, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel si una de $2$ patratele. La a patra mutare, al doilea jucator poate rupe in doua singura tableta de $2$ patratele care a mai ramas, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel. Primul jucator nu mai poate efectua nici o mutare. O alta varianta de joc ar putea fi: La prima mutare, primul jucator poate rupe in doua (orizontal sau vertical) tableta de $4$ patratele, obtinandu-se astfel trei tablete de $2$ patratele. La a doua mutare, al doile jucator poate sa rupa in doua una dintre cele $3$ tablete de $2$ patratele, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel si $2$ de $2$ patratele. La a treia mutare, primul jucator poate sa rupa in doua una dintre cele $2$ tablete de $2$ patratele, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel si una de $2$ patratele. La a patra mutare, al doilea jucator poate rupe in doua singura tableta de $2$ patratele care a mai ramas, obtinandu-se astfel doua tablete de $1$ patratel. Primul jucator nu mai poate efectua nici o mutare. In concluzie indiferent ce muta primul jucator la prima mutare, acesta va pierde partida de fiecare data.
== include(page="template/taskfooter" task_id="joc2") ==
==Include(page="template/taskfooter" task_id="joc2")==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum:
991