Trecerea de la o etapă la alta se realizează simultan pentru toţi concurenţii.
h2. Cerinţă
Fiind dat numărul $n$ de concurenţi, numărul $m$ de încăperi alocate fiecărui concurent, şi codurile din cele $n×m$ încăperi să se determine câştigătorul jocului, numărul încăperii în care a găsit comoara, numărul de etape parcurse până când câştigătorul găseşte comoara precum şi numărul de concurenţi eliminaţi din joc până la etapa respectivă (inclusiv).
h2. Date de intrare
Prima linie a fişierului de intrare {$joc10.in$} conţine două numere naturale $n$ şi $m$, separate printr-un spaţiu, reprezentând numărul concurenţilor, respectiv numărul încăperilor.
Următoarele $n$ linii conţin câte $m$ numere naturale, separate prin câte un spaţiu, reprezentând codurile din fiecare încăpere.
Fişierul de intrare $joc10.in$ ...
h2. Date de ieşire
Prima linie a fişierului de ieşire {$joc10.out$} va conţine patru numere naturale separate prin câte un spaţiu, reprezentând indicele câştigătorului, numărul încăperii unde a găsit comoara, numărul etapei în care a câştigat şi respectiv numărul de concurenţi eliminaţi din joc.
În fişierul de ieşire $joc10.out$ ...
h2. Restricţii
* $1 ≤ n ≤ 400$
* $1 ≤ m ≤ 900$
* Pentru toate testele de intrare se garantează că există exact un câştigător.
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
table(example). |_. joc10.in |_. joc10.out |
| 4 8
0 9999 41 50 61 70 80 30
30 80 60 60 9999 21 40 50
20 30 40 50 61 71 81 9999
20 30 50 0 61 71 9999 41
| 2 5 7 1
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
|
h3. Explicaţie
Câştigă jucătorul al $2$-lea, după $7$ etape, iar încăperea în care a găsit comoara este încăperea $5$. În cele $7$ etape a fost eliminat un singur concurent şi anume primul concurent.
Încăperile prin care trece jucătorul câştigător până la final sunt: {$1->3->6->2->8->5$}
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="joc10") ==