Diferente pentru problema/joc10 intre reviziile #5 si #8

Diferente intre titluri:

joc10
Joc10

Diferente intre continut:

h2. Cerinţă
Fiind dat numărul  $n$ de concurenţi, numărul $m$ de încăperi alocate fiecărui concurent, şi codurile din cele $n×m$ încăperi să se determine câştigătorul jocului, numărul încăperii în care a găsit comoara, numărul de etape parcurse până când câştigătorul găseşte comoara precum şi numărul de concurenţi eliminaţi din joc până la etapa respectivă (inclusiv).
Fiind dat numărul $n$ de concurenţi, numărul $m$ de încăperi alocate fiecărui concurent, şi codurile din cele $n×m$ încăperi să se determine câştigătorul jocului, numărul încăperii în care a găsit comoara, numărul de etape parcurse până când câştigătorul găseşte comoara precum şi numărul de concurenţi eliminaţi din joc până la etapa respectivă (inclusiv).
h2. Date de intrare
Prima linie a fişierului de intrare $joc10.in$ conţine două numere naturale $n$ şi $m$, separate printr-un spaţiu, reprezentând numărul concurenţilor, respectiv numărul încăperilor.
Prima linie a fişierului de intrare {$joc10.in$} conţine două numere naturale $n$ şi $m$, separate printr-un spaţiu, reprezentând numărul concurenţilor, respectiv numărul încăperilor.
Următoarele $n$ linii  conţin câte $m$ numere naturale, separate prin câte un spaţiu, reprezentând codurile din fiecare încăpere.
h2. Date de ieşire
Prima linie a fişierului de ieşire  $joc10.out$ va conţine patru numere naturale separate prin câte un spaţiu, reprezentând indicele câştigătorului, numărul încăperii unde a găsit comoara, numărul etapei în care a câştigat şi respectiv numărul de concurenţi eliminaţi din joc.
Prima linie a fişierului de ieşire  {$joc10.out$} va conţine patru numere naturale separate prin câte un spaţiu, reprezentând indicele câştigătorului, numărul încăperii unde a găsit comoara, numărul etapei în care a câştigat şi respectiv numărul de concurenţi eliminaţi din joc.
h2. Restricţii
* $1 &le  n ≤ 400$
* $1 ≤  n ≤ 400$
* $1 ≤ m ≤ 900$
* Pentru toate testele de intrare se garantează că există exact un câştigător.
h3. Explicaţie
Câştigă jucătorul al $2$-lea, după $7$ etape, iar încăperea în care a găsit comoara este încăperea $5$. În cele $7$ etape a fost eliminat un singur concurent şi anume primul concurent.
Încăperile prin care trece jucătorul câştigător până la final sunt: 1->3->6->2->8->5
Încăperile prin care trece jucătorul câştigător până la final sunt: {$1->3->6->2->8->5$}
== include(page="template/taskfooter" task_id="joc10") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
3948