Trecerea de la o etapă la alta se realizează simultan pentru toţi concurenţii.
h2. Cerinţă
Fiind dat numărul $n$ de concurenţi, numărul $m$ de încăperi alocate fiecărui concurent, şi codurile din cele $n×m$ încăperi să se determine câştigătorul jocului, numărul încăperii în care a găsit comoara, numărul de etape parcurse până când câştigătorul găseşte comoara precum şi numărul de concurenţi eliminaţi din joc până la etapa respectivă (inclusiv).
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $joc10.in$ ...
Prima linie a fişierului de intrare {$joc10.in$} conţine două numere naturale $n$ şi $m$, separate printr-un spaţiu, reprezentând numărul concurenţilor, respectiv numărul încăperilor.
Următoarele $n$ linii conţin câte $m$ numere naturale, separate prin câte un spaţiu, reprezentând codurile din fiecare încăpere.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $joc10.out$ ...
Prima linie a fişierului de ieşire {$joc10.out$} va conţine patru numere naturale separate prin câte un spaţiu, reprezentând indicele câştigătorului, numărul încăperii unde a găsit comoara, numărul etapei în care a câştigat şi respectiv numărul de concurenţi eliminaţi din joc.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ n ≤ 400$
* $1 ≤ m ≤ 900$
* Pentru toate testele de intrare se garantează că există exact un câştigător.
h2. Exemplu
table(example). |_. joc10.in |_. joc10.out |
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
| 4 8
0 9999 41 50 61 70 80 30
30 80 60 60 9999 21 40 50
20 30 40 50 61 71 81 9999
20 30 50 0 61 71 9999 41
| 2 5 7 1
|
h3. Explicaţie
...
Câştigă jucătorul al $2$-lea, după $7$ etape, iar încăperea în care a găsit comoara este încăperea $5$. În cele $7$ etape a fost eliminat un singur concurent şi anume primul concurent.
Încăperile prin care trece jucătorul câştigător până la final sunt: {$1->3->6->2->8->5$}
== include(page="template/taskfooter" task_id="joc10") ==