Diferente pentru problema/joc10 intre reviziile #1 si #2

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="joc10") ==
Poveste şi cerinţă...
Pentru un concurs de design de jocuri, Gigel  vrea să construiască un joc. La joc participă $n$ concurenţi numerotaţi de la $1$ la $n$. Fiecare concurent are la dispoziţie câte un şir de $m$ încăperi, numerotate de la $1$ la $m$. Scopul jocului este de a găsi o comoară ascunsă în una din aceste încăperi. Fiecare încăpere conţine un cod, număr natural, fie egal cu $0$, fie având cel puţin $2$ cifre. Ultima cifră indică numărul de etape de penalizare, adică numărul de etape în care concurentul nu are voie să părăsească încăperea. Numărul obţinut prin eliminarea ultimei cifre a codului indică numărul încăperii în care se va deplasa acesta la următoarea etapă sau la expirarea penalizării.
 
Există două excepţii de la regula de definire a codului: numărul $9999$ codifică o încăpere conţinând o comoară, iar numărul $0$ o încăpere conţinând o capcana.
 
În etapa $1$ fiecare jucător intră în încăperea $1$ din şirul său de încăperi. În funcţie de codul găsit în încăpere sunt posibile următoarele situaţii:
* codul găsit este $9999$ ceea ce înseamnă că jucătorul este câştigător şi jocul se încheie la finalul acestei etape;
* codul găsit este $0$ ceea ce duce la eliminarea sa din joc;
* pentru celelalte coduri, după efectuarea etapelor de penalizare, jucătorul efectuează o deplasare în încăperea indicată de cod. De exemplu la întâlnirea codul $157$, după efectuarea celor $7$ etape de penalizare jucătorul se va deplasa în camera $15$.
Trecerea de la o etapă la alta se realizează simultan pentru toţi concurenţii.
h2. Date de intrare

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.