Diferente pentru problema/hsattack intre reviziile #2 si #3

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="hsattack") ==
Georgel se joaca Hearthstone, un joc cu minioni. Fiecare minion este caracterizat de o pereche $(A[~i~], D[~i~])$, ceea ce inseamna ca minionul are $A[~i~]$ puncte de atac si $D[~i~]$ puncte defensive. Daca doi minioni $(A[~i~], D[~i~])$ si $(A[~j~], D[~j~])$ se lupta, dupa terminarea luptei vor deveni $(A[~i~], D[~i~] - A[~j~])$ si $(A[~j~], D[~j~] - A[~i~])$. Cu alte cuvinte, fiecare ii scade celuilalt din punctele defensive valoarea atacului propriu. Un minion moare daca punctele defensive ii devin mai mici sau egale cu $0$.
Georgel se joaca Hearthstone, un joc cu minioni. Fiecare minion este caracterizat printr-o pereche $(A[~i~], D[~i~])$, ceea ce inseamna ca minionul are $A[~i~]$ puncte de atac si $D[~i~]$ puncte defensive. Daca doi minioni $(A[~i~], D[~i~])$ si $(A[~j~], D[~j~])$ se lupta, dupa terminarea luptei vor deveni $(A[~i~], D[~i~] - A[~j~])$ si $(A[~j~], D[~j~] - A[~i~])$. Cu alte cuvinte, fiecare ii scade celuilalt din punctele defensive valoarea atacului propriu. Un minion moare daca punctele defensive ii devin mai mici sau egale cu $0$.
Georgel are un singur minion iar calculatorul $N$ minioni. Este randul lui Georgel sa atace. Minionul lui Georgel poate ataca de mai multe ori, chiar si acelasi minion advers. De asemenea, dupa ce omoara un minion advers, ii cresc atat punctele de atac cat si cele defensive cu $1$.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.