Diferente pentru problema/hoata intre reviziile #32 si #38

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="hoata") ==
Într-un muzeu se află un coridor liniar format din N camere, numerotate de la 1 la N. În camera 1 ≤ i ≤ N se găseşte o rezerva infinită de lingouri de aur de acelaşi tip de valoare v{~i~} şi greutate g{~i~}. În prima cameră intră K hoţi, fiecare având în spinare câte un rucsac de capacitate G, iniţial gol. Când un hoţ se află în camera i, acesta poate sustrage oricâte lingouri din camera curentă şi să le adauge în rucsacul său, cu condiţia ca suma greutăţilor lingourilor din rucsac să nu depăşească G. Un lingou o dată furat, acesta va rămâne în rucsacul hoţului până la ieşirea din muzeu.
 
Hoţii acţionează în grup, aşa că ei vor face turul muzeului în N paşi, după cum urmează: la pasul 1 ≤ i ≤ N toţi hoţii avansează din camera i în camera i + 1, unde camera N + 1 se consideră exteriorul muzeului. Observăm că după primii i paşi toţi hoţii se vor afla în camera i + 1. Conducerea muzeului a instalat alarme în dreptul uşilor dintre oricare două camere consecutive. Mai exact, alarma 1 ≤ i ≤ N este instalată între camerele i şi i + 1 şi este caracterizată de o valoare x{~i~}. Aceasta se declanşează dacă şi numai dacă în momentul când hoţii trec pe uşa dintre camerele i şi i + 1 există cel puţin x{~i~} + 1 hoţi ale căror rucsacuri au aceeaşi greutate totală la acel moment, deoarece în acest caz s-ar efectua un control
de rutină şi hoţii ar fi prinşi (acest lucru se întâmplă chiar şi dacă hoţii nu au furat nimic până la acel moment). Bineînţeles, alarma N este instalată între camera N şi exteriorul muzeului.
 
Odată ieşiţi din muzeu, hoţii calculează captura totală ca fiind suma valorilor v corespunzătoare lingourilor din cele K rucsacuri. Se dau T scenarii, şi pentru fiecare se cere captura maximă posibilă în condiţiile date, sau −1 dacă orice s-ar întâmpla hoţii ar fi prinşi.
h2. Date de intrare
|_. #|_. Punctaj|_. Restricţii|
|1|11|N ≤ 4, K ≤ 3, G ≤ 7, S{~N~} ≤ 12, v{~i~} ≤ 20, 2 ≤ g{~i~} ≤ 7, x{~i~} ≤ 3, oricare ar fi 1 ≤ i ≤ N.|
|2|18|Există 1 ≤ j ≤ N astfel încât x{~i~} = K oricare ar fi 1 ≤ i ≤ N, i ̸= j.|
|2|18|Există 1 ≤ j ≤ N astfel încât x{~i~} = K oricare ar fi 1 ≤ i ≤ N, i ̸ j.|
|3|40|N ≤ 40, G ≤ 40, S{~N~} ≤ 120, v{~i~} ≤ 40, g{~i~} ≤ 40, oricare ar fi 1 ≤ i ≤ N.|
|4|31|Fără restricţii suplimentare.|
h3. **Al treilea scenariu**
Acest scenariu este identic cu primele două, doar că avem K = 3 hoţi. În acest caz cei trei hoţi nu vor
putea trece de camera 1 fără sa declanşeze alarma, deci răspunsul este −1.
Acest scenariu este identic cu primele două, doar că avem K = 3 hoţi. În acest caz cei trei hoţi nu vor putea trece de camera 1 fără sa declanşeze alarma, deci răspunsul este −1.
== include(page="template/taskfooter" task_id="hoata") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.