Diferente pentru problema/hideandseek intre reviziile #2 si #7

Diferente intre titluri:

hideandseek
Hide and Seek Game

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="hideandseek") ==
Agenţia LGT (Liar Game Tournament) a organizat un nou joc: _Hide and Seek_!!!! Iniţial, avem N participanţi (numerotaţi de la 1 la N) si N camere (numerotate de la 1 la N). În fiecare camera i este scrisa iniţial valoarea i. Jocul se desfăşoară în mai multe runde.
În prima runda, participanţii se poziţionează fiecare într-o camera anume. De la runda 2 încolo, fiecare participant se uita la valoarea înscrisa în camera în care se afla şi îl va căuta pe participantul care are acel indice. Mai exact, dacă un participant (participantul cu indicele i) se afla în camera j care are valoarea k, acesta trebuie să se duca in camera în care se afla participantul k. Înainte sa plece, el va schimba valoarea camerei cu indicele lui (valoarea scrisa în camera j se schimba din k în i). După foarte multe runde de joc, participanţii au uitat cum erau aşezaţi iniţial. Akiyama (personajul principal al poveştii) îşi aduce aminte cum erau poziţionaţi participanţii în runda x şi în runda y. Deşi el nu are nevoie de ajutorul vostru, treaba voastră este sa determinaţi cum erau aşezate personajele în runda 1, ştiind poziţionarea lor în runda x şi în runda y.
Agenţia LGT (Liar Game Tournament) a organizat un nou joc: _Hide and Seek_!!!! Iniţial, avem $N$ participanţi (numerotaţi de la $1$ la $N$) si $N$ camere (numerotate de la $1$ la $N$). În fiecare camera $i$ este scrisa iniţial valoarea $i$. Jocul se desfăşoară în mai multe runde.
În prima runda, participanţii se poziţionează fiecare într-o camera anume. De la runda $2$ încolo, fiecare participant se uita la valoarea înscrisa în camera în care se afla şi îl va căuta pe participantul care are acel indice. Mai exact, dacă un participant (participantul cu indicele $i$) se afla în camera $j$ care are valoarea $k$, acesta trebuie să se duca in camera în care se afla participantul $k$. Înainte sa plece, el va schimba valoarea camerei cu indicele lui (valoarea scrisa în camera $j$ se schimba din $k$ în $i$). După foarte multe runde de joc, participanţii au uitat cum erau aşezaţi iniţial. Akiyama (personajul principal al poveştii) îşi aduce aminte cum erau poziţionaţi participanţii în runda $x$ şi în runda $y$. Deşi el nu are nevoie de ajutorul vostru, treaba voastră este sa determinaţi cum erau aşezate personajele în runda $1$, ştiind poziţionarea lor în runda $x$ şi în runda $y$.
h2. Date de intrare
Pe prima linie a fişierului de intrare *hideandseek.in* se vor afla trei numere naturale N, x şi y, cu semnificaţia din enunţ.
Pe a doua linie este descrisa poziţionarea personajelor în runda x ( un sir de N numere naturale cu semnificaţia ca elementul de pe poziţia i reprezintă indicele participantului din camera i în runda x).
Pe linia a treia se va afla poziţionarea personajelor după în runda y (analog ).
Pe prima linie a fişierului de intrare *hideandseek.in* se vor afla trei numere naturale $N$, $x$ şi $y$, cu semnificaţia din enunţ.
Pe a doua linie este descrisa poziţionarea personajelor în runda $x$ ( un sir de $N$ numere naturale cu semnificaţia ca elementul de pe poziţia $i$ reprezintă indicele participantului din camera $i$ în runda $x$).
Pe linia a treia se va afla poziţionarea personajelor după în runda $y$ (analog).
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire *hideandseek.out* vor fi N numere naturale reprezentând poziţionarea personajelor în prima runda.
În fişierul de ieşire *hideandseek.out* vor fi $N$ numere naturale reprezentând poziţionarea personajelor în prima runda.
h2. Restricţii
* 1 ≤ N ≤ 10 pentru 20% din teste
* 1 ≤ N ≤ 400 000 pentru 80% din teste
* 1 ≤ N ≤ 1 000 000 pentru 100% din teste
* 1 ≤ x,y ≤ 10^18 pentru cel putin 100% din teste
* Akiyama a decis ca ar fi de preferat sa retina doua runde care au valorile indicilor prime intre ele. Mai exact, cel mai mare divizor comun dintre x şi y este 1.
* $1 ≤ N ≤ 10$ pentru $20%$ din teste
* $1 ≤ N ≤ 400 000$ pentru $80%$ din teste
* $1 ≤ N ≤ 1 000 000$ pentru $100%$ din teste
* $1 ≤ x,y ≤ 10^18^$ pentru cel putin $100%$ din teste
* Akiyama a decis ca ar fi de preferat sa retina doua runde care au valorile indicilor prime intre ele. Mai exact, cel mai mare divizor comun dintre $x$ şi $y$ este $1$.
h2. Exemplu
| 4 2 3
1 3 4 2
1 2 3 4
| 4 2 3
1 3 4 2
1 2 3 4
| 1 4 2 3
|
== include(page="template/taskfooter" task_id="hideandseek") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.