Pagini recente » Diferente pentru problema/vecini2 intre reviziile 4 si 3 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru blog/algoritmiada-2010-runda-1 intre reviziile 6 si 10 | Diferente pentru problema/carray intre reviziile 7 si 2 | Diferente pentru problema/hack intre reviziile 27 si 20
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
#define PII pair<int, int>
#define VI vector<int>
const int INFINIT = 1000000;
const int dx[5] = {0, 0, 1, -1};
const int dy[5] = {1, -1, 0, 0};
int n = A.size(), m = A[0].size();
int COUNTER = 0;
start.first--, start.second--; // reindexam de la 0.
queue<PII> Q;
vector<VI> d(n, vector<int> (m, INFINIT));
vector<VI> d(n, vector<int> (m, n * m));
d[start.first][start.second] = 0;
Q.push(start);
}
==
Punctajul vostru va fi calculat astfel, formula fiind valabilă doar dacă $COUNTER$ este cel puţin *2500*. Altfel, punctajul este *0*.
==code(c) |
int POINTS = floor((min(COUNTER, 18000) - 2500.0) / (18000 - 2500) * 100);
==
Pe scurt, pentru 100 de puncte trebuie ca variabila $COUNTER$ să fie mai mare sau egală cu valoarea *18.000*.
Pentru $100$ de puncte, este necesar ca variabila COUNTER să aibă o valoare mai mare sau egală cu $18.000$.
h2. Date de intrare
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.