Diferente pentru problema/gorilla intre reviziile #2 si #11

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="gorilla") ==
Poate va amintiti vechiul joc in QBasic, $gorilla.bas$. In caz ca nu va amintiti, jocul era despre 2 gorile care aruncau banane explozive una intr-alta. Fiecare gorila era controlata de unul din cei $2$ jucatori. Fiecare jucator putea alege unghiul si viteza aruncarii, iar banana urma o traiectorie parabolica. Ca si cum gasirea unghiului si vitezei potrivite pentru a lovi gorila adversarului nu era destul de greu, in joc existau de asemenea si niste cladiri, care puteau bloca traiectoria bananei.
Poate va amintiti de vechiul joc in QBasic, $gorilla.bas$. In caz ca nu va amintiti, jocul era despre 2 gorile care aruncau banane explozive una intr-alta. Fiecare gorila era controlata de unul din cei $2$ jucatori. Fiecare jucator putea alege unghiul si viteza aruncarii, iar banana urma o traiectorie parabolica. Ca si cum gasirea unghiului si vitezei potrivite pentru a lovi gorila adversarului nu era destul de greu, in joc existau de asemenea si niste cladiri, care puteau bloca traiectoria bananei.
!problema/gorilla?g1.jpg!
 
De data aceasta va aflati aproape de sfarsitul unui joc unde, din intamplare, ambele gorile au fost localizate la aceeasi inaltime (egala cu 0). Pentru a fi mai exacti, gorila dumneavostra este un punct localizat la coordonatele $(0,0)$, oar gorila adversarului este un punct localizat la coordonatele $(d,0)$. Intre cele 2 gorile exista $N$ cladiri (segmente verticale) care au diverse inaltimi. Dumneavoastra doriti sa terminati jocul cat mai repede, astfel ca aruncarea urmatoare vreti sa fie ultima. Prin urmare, banana (care este tot un punct) trebuie aruncata in asemenea fel incat sa loveasca gorila adversarului, dar nu si cladirile (desi poate atinge varful oricarei cladiri). Mai mult, pentru a va etala calitatile superioare adversarului dumneavoastra, doriti ca viteza $v$ cu care aruncati banana sa fie minima (dar puteti alege orice unghi intre 0 si !problema/gorilla?pip2.jpg!).
Cand veti rezolva aceasta problema, veti folosi valoare acceleratiei gravitationale $g$ (data in fisierul de intrare), precum si urmatoarele legi de miscare:
 
Cand veti rezolva aceasta problema, veti folosi valoarea acceleratiei gravitationale $g$ (data in fisierul de intrare), precum si urmatoarele legi de miscare:
!problema/gorilla?g2.jpg!
h2. Date de intrare
Prima linie a fisierului de intrare $gorilla.in$ contine nu numar intreg $T$, reprezentand numarul de teste ce urmeaza. Prima linie a fiecarui test contine $3$ numere, separate prin spatii: un numar intreg $d$, un numar real $g$ si un numar intreg $N$. A $i$-a din urmatoarele $N$ linii contine $2$ numere intregi, separate printr-un spatiu: $X{~i~}$ si $H{~i~}$
 
The first line of input contains an integer number T, representing the number of test cases to follow. The first line of each test case contains 3 numbers, separated by blanks: an integer d (1<=d<=1.000.000), a floatin point number g (1<=g<=10) and an integer N (0<=N<=50.000). The ith of the next N lines contains two integer numbers, separated by one blank: Xi (1<= Xi<d) and Hi (1<=Hi<=1.000.000). Xi is the X coordinate of the ith building and Hi is its height. Furthermore, Xi<Xi+1.
Prima linie a fisierului de intrare $gorilla.in$ contine un numar intreg $T$, reprezentand numarul de teste ce urmeaza. Prima linie a fiecarui test contine $3$ numere, separate prin spatii: un numar intreg $d$, un numar real $g$ si un numar intreg $N$. A $i$-a din urmatoarele $N$ linii contine $2$ numere intregi, separate printr-un spatiu: $X{~i~}$ si $H{~i~}$. $X{~i~}$ este coordonata X a celei de-a $i$-a cladiri, iar $H{~i~}$ este inaltimea acesteia. In plus, $X{~i~}$ &lt; $X{~i+1~}$.
h2. Date de iesire
h2. Restrictii
* $1 &le; T &le; 10$
* $0 &le; g &le; 10$
* $1 &le; d &le; 1 000 000$
* $0 &le; N &le; 50 000$
* $1 &le; X{~i~} &lt; d$
== include(page="template/taskfooter" task_id="gorilla") ==
 
 
 

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
2181