Diferente pentru problema/gol3d intre reviziile #14 si #19

Diferente intre titluri:

Gol3d
Game of life 3D

Diferente intre continut:

* distanta dintre 2 celule $(a{~1~},b{~1~},c{~1~})$ si $(a{~2~},b{~2~},c{~2~})$ se defineste ca fiind $max{|a{~1~}-a{~2~}|, |b{~1~}-b{~2~}|, |c{~1~}-c{~2~}|}$
* daca o celula are mai putin de $25%$ vecini vii, ea va muri de singuratate in generatia urmatoare (in caz ca era vie)
* daca o celula are strict mai putin de $25%$ vecini vii, ea va muri de singuratate in generatia urmatoare (in caz ca era vie)
* daca o celula are mai mult de $75%$ vecini vii, ea va muri sufocata in generatia urmatoare (in caz ca era vie)
* daca o celula are strict mai mult de $75%$ vecini vii, ea va muri sufocata in generatia urmatoare (in caz ca era vie)
* daca o celula are intre $45%$ si $55%$ (interval deschis) vecini vii, ea isi va schimba starea (va invia daca era moarta / va muri daca era vie)
* daca procentul de vecini vii nu se incadreaza in regulile de mai sus, atunci celula va fi vie in generatia urmatoare
 
* daca procentul de vecini vii nu se incadreaza in regulile de mai sus, atunci celula va fi vie in generatia urmatoare indiferent de starea ei in generatia anterioara
 
* toate nasterile si mortile dintr-o generatie au loc simultan (altfel spus, modificarea unei celule intr-o generatie nu poate afecta evolutia, in aceeasi generatie, a niciunei alte celule)
Stiind numarul de generatii al jocului, Gigel va roaga sa calculati pentru fiecare generatie numarul de organisme vii.
h2. Restrictii
* $1 ≤ N ≤ 64$
* $2 ≤ N ≤ 64$
* $1 ≤ G ≤ 100$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
3571