Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | go2.in, go2.out | Sursă | Algoritmiada 2012, Runda 4 |
Autor | Cosmin Silvestru Negruseri | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.075 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Go2
Claudia plictisita sa mai joace Go incepe sa-si puna tot felul de intrebari despre joc. Avand inclinari artistice si o imaginatie bogata isi pune problema aflarii numarului de table dreptunghiulare de marime N * M din jocul GO astfel incat fiecare piesa aflata pe tabla sa aiba printre vecinii sai(sus, jos, stanga, dreapta) un numar par de piese(nu se face distinctii intre piesele primului jucator si ale celui de-al doilea). Nu i-a fost prea greu sa o rezolve asa ca s-a gandit sa o mai retuseze punand niste piese din start. Problema s-a dovedit a fi mai dificila asa ca ea va roaga pe voi sa aflati cate astfel de table exista cand niste piese sunt deja asezate.
Date de intrare
Fişierul de intrare go2.in va contine pe prima linie 2 numere nature N si M ce reprezinta numarul de linii
Date de ieşire
În fişierul de ieşire go2.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
go2.in | go2.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...