Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2006-11-11 11:23:41.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:gard3.in, gard3.outSursăLot 2002
AutorMugurel Ionut AndreicaAdăugată de
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Gard3

Aceasta pagina a fost importata din infoarena1 si nu este inca prelucrata.
Sterge ==Include(file="template/raw")== cand esti multumit cu continutul paginii.

Gard 3 (cunoscuta ca Gard5 la selectia lotului din 2002)

Fermierul Ion mai avea o ferma in forma de poligon convex cu N laturi. Intr-o buna zi, el se hotaraste s-o imparta in K regiuni, de asemenea poligoane convexe. Dupa impartire, el va folosi fiecare zona intr-un anumit scop (de exemplu, in zona 1 va planta vita de vie, in zona 2 va creste vaci etc.) Pentru aceasta, el va construi K-1 garduri. Fiecare gard va fi un segment care va uni doua varfuri din poligon. Gardurile nu se vor intersecta decat, eventual, in varfurile poligonului.

Inainte de a se apuca de treaba, fermierul Ion doreste sa afle in cate moduri poate imparti ferma sa in K regiuni (pentru a le examina si a alege un anumit mod de impartire).

Cerinta

Scrieti un program care, pentru valorile N si K date, va afisa numarul de moduri in care fermierul Ion poate imparti ferma sa in K regiuni.

Date de Intrare

Fisierul gard3.in contine pe prima linie numerele naturale N si K, separate printr-un spatiu.

Date de Iesire

In fisierul de iesire gard3.out se va afisa numarul de moduri in care se poate imparti ferma in K regiuni.

Restrictii

. 3 <= N <= 50

. 1 <= K <= N-2

Exemple

gard3.in gard3.out

5 2 5

Explicatie: Se construieste un singur gard. Acesta va uni una dintre perechile de varfuri: (1,3) (1,4) (2,4) (2,5) (3,5).

gard3.in gard3.out

10 7 5005

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?