Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | gard3.in, gard3.out | Sursă | Lot 2002 |
Autor | Mugurel Ionut Andreica | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.05 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Gard3
Aceasta pagina a fost importata din infoarena1 si nu este inca prelucrata. Sterge ==Include(file="template/raw")== cand esti multumit cu continutul paginii. |
---|
Gard 3 (cunoscuta ca Gard5 la selectia lotului din 2002)
Fermierul Ion mai avea o ferma in forma de poligon convex cu N laturi. Intr-o buna zi, el se hotaraste s-o imparta in K regiuni, de asemenea poligoane convexe. Dupa impartire, el va folosi fiecare zona intr-un anumit scop (de exemplu, in zona 1 va planta vita de vie, in zona 2 va creste vaci etc.) Pentru aceasta, el va construi K-1 garduri. Fiecare gard va fi un segment care va uni doua varfuri din poligon. Gardurile nu se vor intersecta decat, eventual, in varfurile poligonului.
Inainte de a se apuca de treaba, fermierul Ion doreste sa afle in cate moduri poate imparti ferma sa in K regiuni (pentru a le examina si a alege un anumit mod de impartire).
Cerinta
Scrieti un program care, pentru valorile N si K date, va afisa numarul de moduri in care fermierul Ion poate imparti ferma sa in K regiuni.
Date de Intrare
Fisierul gard3.in contine pe prima linie numerele naturale N si K, separate printr-un spatiu.
Date de Iesire
In fisierul de iesire gard3.out se va afisa numarul de moduri in care se poate imparti ferma in K regiuni.
Restrictii
. 3 <= N <= 50
. 1 <= K <= N-2
Exemple
gard3.in gard3.out
5 2 5
Explicatie: Se construieste un singur gard. Acesta va uni una dintre perechile de varfuri: (1,3) (1,4) (2,4) (2,5) (3,5).
gard3.in gard3.out
10 7 5005