Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2015-05-06 16:36:47.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:game1.in, game1.outSursăad-hoc
AutorAdăugată dedarkseekerBoaca Cosmin darkseeker
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Game1

Doi jucători joacă următorul joc:

Ei au o tablă de (M + 1) x (N + 1) celule. Pe linia M + 1 şi pe coloana N + 1 se regăsesc valori pozitive.
În colţul din stânga sus al tablei, celula (1, 1), se află un jeton pe care cei doi îl mută alternativ. O mutare constă în deplasarea jetonului în jos sau în dreapta. Mai formal, din celula (i, j) jetonul se poate muta în celula (i + 1, j) sau (i, j + 1).
Dacă jetonul ajunge pe ultima linie sau pe ultima coloană jocul se termină şi jucătorul 1 câştigă un număr de puncte egal cu valoarea aflată în celula în care a ajuns jetonul.
Prima mutare este efectuată de jucăţorul 1.

Considerând că amândoi jucătorii joacă perfect, care este câştigul maxim pe care îl poate câştiga primul jucătorul 1 ?

Date de intrare

Fişierul de intrare game1.in conţine pe prima linie numerele M şi N, pe linia a doua N numere întregi, reprezentând valorile de pe linia M + 1 coloanele 1 - N, iar pe linia a treia M numere reprezentând valorile de pe coloana N + 1, liniile 1 – M. Pe poziţia (M + 1,N + 1) putem considera că se află numărul 0, poziţia fiind inaccesibilă, în condiţiile jocului.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire game1.out va conţine o singură linie pe care va fi scris un număr reprezentând câştigul maxim al jucătorului 1.

Restricţii

  • M, N ≤ 200
  • Valorile din celule sunt numere mai mici sau egale cu 4000

Exemplu

game1.ingame1.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?