Diferente pentru problema/g intre reviziile #3 si #6

Diferente intre titluri:

g
G

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="g") ==
Doi jucatori (numerotati $1$ si $2$) joaca urmatorul joc: Ei au la dispozitie $N$ gramezi, numerotate de la $1$ la $N$. Gramada $i$ contine $g{~i~}$ pietre. Cei doi jucatori efectueaza mutari alternativ, prima mutare fiind efectuata de jucatorul $1$. O mutare consta in alegerea unei gramezi avand $G$ pietre si efectuarea uneia din urmatoarele actiuni:
* daca $G ≥ 1$, jucatorul poate lua o piatra din gramada.
* daca $G ≥ 2$, jucatorul poate imparti gramada in doua gramezi continand $G1$, respectiv $G2$ pietre, astfel incat $G1+G2=G$, $G1 > 0$ si $G2 > 0$.
* daca $G ≥ 3$, jucatorul poate lua o piatra din gramada, iar restul gramezii este impartit in doua gramezi continand $G1$, respectiv $G2$ pietre, astfel incat $G1+G2=G-1$, $G1 > 0$ si $G2 > 0$.
Doi jucatori (numerotati $1$ si $2$) joaca urmatorul joc: Ei au la dispozitie $N$ gramezi, numerotate de la $1$ la $N$. Gramada $i$ contine $gp{~i~}$ pietre. Cei doi jucatori efectueaza mutari alternativ, prima mutare fiind efectuata de jucatorul $1$. O mutare consta in alegerea unei gramezi (avand $G>0$ pietre) si efectuarea uneia din urmatoarele actiuni:
Jocul se termina cand nu s emai poate efectua nicio mutare (toate gramezile sunt goale), iar jucatorul care a efectuat ultima mutare este castigatorul. Scrieti un program care determina care dintre cei doi jucatori are strategie sigura de castig.
* daca $G≥1$, jucatorul poate lua o piatra din gramada.
* daca $G≥2$, jucatorul poate imparti gramada in doua gramezi continand $G{~1~}$, respectiv $G{~2~}$ pietre, astfel incat $G{~1~}+G{~2~}=G$, $G{~1~}>0$ si $G{~2~}>0$.
* daca $G≥3$, jucatorul poate lua o piatra din gramada, iar restul gramezii il poate imparti in doua gramezi continand $G{~1~}$, respectiv $G{~2~}$ pietre, astfel incat $G{~1~}+G{~2~}=G-1$, $G{~1~}>0$ si $G{~2~}>0$.
 
Jocul se termina cand nu se mai poate efectua nicio mutare (toate gramezile sunt goale), iar jucatorul care a efectuat ultima mutare este castigatorul. Scrieti un program care determina care dintre cei doi jucatori are strategie sigura de castig.
h2. Date de intrare
Prima linie a fisierului de intrare $g.in$ contine numarul natural $T$, reprezentand numarul de teste descrise in fisier. Un test consta din doua linii: pe prima linie se afla numarul initial de gramezi $N$, iar pe a doua linie se afla numerele $g{~1~}, ..., g{~N~}$, separate prin cate un spatiu.
Prima linie a fisierului de intrare $g.in$ contine numarul natural $T$, reprezentand numarul de teste descrise in fisier. Un test consta din doua linii: pe prima linie se afla numarul initial de gramezi $N$, iar pe a doua linie se afla numerele $gp{~1~}, ..., gp{~N~}$, separate prin cate un spatiu.
h2. Date de iesire

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.