Pagini recente » Monitorul de evaluare | Diferente pentru clasament-teme intre reviziile 2 si 1 | Diferente pentru problema/teste intre reviziile 10 si 9 | Diferente pentru problema/vecini3 intre reviziile 19 si 18 | Diferente pentru problema/fnaf intre reviziile 5 si 4
Diferente pentru
problema/fnaf intre reviziile
#5 si
#4
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $fnaf.in$ va contine pe prima linie un numar intreg $T$ reprezentand numarul de teste. Fiecare test are urmatorul format: pe prima linie se vor afla doua numere intregi $N$ si $d$, reprezentand numarul de evenimente si durata minima pentru care trebuie sa stea inchisa o usa; pe fiecare dintre urmatoarele $N$ linii se va afla descrierea unui eveniment $(t, usa)$, numarul intreg $t$ fiind timpul la care se intampla evenimentul si caracterul $usa$ care reprezinta partea din care vine monstrul: $S$ pentru stanga, $D$ pentru dreapta.
Fişierul de intrare $fnaf.in$ va contine pe prima linie un numar intreg $T$ reprezentand numarul de teste. Fiecare test are urmatorul format: pe prima linie se vor afla doua numere intregi $N$ si $d$, reprezentand numarul de evenimente si durata minima pentru care trebuie sa stea inchisa o usa; pe fiecare dintre urmatoarele $N$ linii se va afla descrierea unui eveniment $(t, usa)$, numarul intreg $t$ fiind timpul la care se intampla evenimentul si caracterul $usa$ care reprezinta partea din care vine monstrul ($S$ pentru stanga, $D$ pentru dreapta).
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $fnaf.out$ se vor afla raspunsurile pentru cele $T$ teste. Raspunsul pentru un test consta intr-un singur rand pe care se va afla timpul total minim in care usile vor sta inchise daca Georgel joaca optim.
În fişierul de ieşire $fnaf.out$ se vor afla raspunsurile pentru cele $T$ teste. Raspunsul pentru un test consta intr-un singur rand pe care se va afla numarul maxim de minioni adversi care pot fi omorati de minionul lui Georgel, fara ca acesta sa moara.
În fişierul de ieşire $hsattack.out$ se vor afla raspunsurile pentru cele $T$ teste. Raspunsul pentru un test consta intr-un singur rand pe care se va afla timpul total minim in care usile vor sta inchise daca Georgel joaca optim.
h2. Restricţii
h3. Explicaţie
*Testul 1*
Usa stanga poate fi inchisa in intervalul de timp $[1,4]$ (satisfacand evenimentele $1$ si $2$) si a usa dreapta in intervalul $[4,7]$ (satisfacand evenimentul $3$).
Usa stanga poate fi inchisa in intervalul de timp [1,4] (satisfacand evenimentele 1,2) si a usa dreapta in intervalul [4,7] (satisfacand evenimentul 3).
De notat faptul ca avem voie sa avem doua usi inchise simultan doar in cazul in care se schimba usa inchisa.
*Testul 2*
E imposibil pentru ca intre primul si ultimul eveniment sunt $3$ secunde si usa trebuie sa stea inchisa cel putin $4$ secunde, asa ca nu putem satisface al doilea eveniment fara sa ratam unul dintre primul sau ultimul eveniment.
E imposibil pentru ca intre primul si ultimul eveniment sunt 3 secunde si usa trebuie sa stea inchisa cel putin 4 secunde, asa ca nu putem satisface al doilea eveniment fara sa ratam unul dintre primul sau ultimul eveniment.
*Testul 3*
Inchidem usa la momentul $10$ si o tinem inchisa pana la $25$.
Inchidem usa la momentul 10 si o tinem inchisa pana la 25.
== include(page="template/taskfooter" task_id="fnaf") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.