Diferente pentru problema/fences intre reviziile #21 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="fences") ==
Ai gasit un android care pare, la prima vedere, sa fie destinat constructiei de garduri. Excelent, tie nu prea iti plac oamenii, deci un gard nou n-ar strica, indiferent unde ar fi.
Ai un gasit android care pare, la prima vedere, sa fie destinat constructiei de garduri. Excelent, te gandesti, si-asa nu prea imi plac oamenii, un gard nou n-ar strica, indiferent unde o fi.
Androidul poate face miscari in directiile $L$ = stanga, $R$ = dreapta, $U$ = sus si $D$ = jos. La fiecare miscare executata, acesta se deplaseaza cu un metru in directia aleasa si adauga un segment de gard intre noua sa pozitie si vechea sa pozitie. Din pacate, androidul nu pare reprogramabil, tot ce poti face este sa reordonezi instructiunile deja existente in memoria sa. Nu poti adauga sau elimina comenzi noi. Te intrebi acum care este aria maxima a unei figuri pe care androidul o poate ingradi complet.
Android-ul poate face miscari in directia stanga ($L$), dreapta ($R$), sus ($U$) si jos ($D$). La fiecare miscare executata, acesta se deplaseaza cu un metru in directia aleasa si adauga un segment de gard intre noua sa pozitie si vechea sa pozitie. Din pacate, androidul nu pare reprogramabil, tot ce poti face este sa reordonezi instructiunile deja existente in memoria sa. Nu poti adauga sau elimina comenzi noi. Te intrebi acum care este aria maxima a unei figuri pe care androidul o poate ingradi complet.
Spre exemplu, daca gasesti comenzile $"LRUD"$ in memoria androidului, poti ingradi un patrat de arie $1$ daca dai comenzilor ordinea $"LURD"$. Daca nu modifici programul, acesta ingradeste o zona de arie $0$. In general nu este necesar ca androidul sa revina in pozitia sa initiala dupa executarea comenzilor.
Spre exemplu, daca gasesti comenzile $"LRUD"$ in memoria androidului, poti ingradi un patrat de arie $1$ daca dai comenzilor ordinea $"LURD"$. Daca nu modifici programul, acesta ingradeste o zona de arie $0$.
h2. Date de intrare
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $fences.out$ se vor afla $T$ numere, raspunsul la fiecare test in parte.
În fişierul de ieşire $fences.out$ ...
h2. Restricţii
* $1 ≤ T ≤ 100$
* $1 ≤ Lungimea sirului de comenzi ≤ 200.000$
* $Numarul total de comenzi in cadrul aceluiasi fisier este cel mult egal cu $2.000.000$.$
* $1 ≤ Numarul de comenzi pentru un test ≤ 200.000$
* Numarul de comenzi in cadrul aceluiasi fisier este cel mult egala cu $2.000.000$.
h2. Exemplu
table(example). |_. fences.in |_. fences.out |
| 3
LLLR
LLRUD
LRUD
LRLDDDUURLRLRUDRL
| 0
1

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

11027