Diferente pentru problema/fences intre reviziile #15 si #16

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Ai un gasit android care pare, la prima vedere, sa fie destinat constructiei de garduri. Excelent, tie nu prea iti plac oamenii, deci un gard nou n-ar strica, indiferent unde ar fi.
Android-ul poate face miscari in directiile $L$ = stanga, $R$ = dreapta, $U$ = sus si $D$ = jos. La fiecare miscare executata, acesta se deplaseaza cu un metru in directia aleasa si adauga un segment de gard intre noua sa pozitie si vechea sa pozitie. Din pacate, androidul nu pare reprogramabil, tot ce poti face este sa reordonezi instructiunile deja existente in memoria sa. Nu poti adauga sau elimina comenzi noi. Te intrebi acum care este aria maxima a unei figuri pe care androidul o poate ingradi complet.
Androidul poate face miscari in directiile $L$ = stanga, $R$ = dreapta, $U$ = sus si $D$ = jos. La fiecare miscare executata, acesta se deplaseaza cu un metru in directia aleasa si adauga un segment de gard intre noua sa pozitie si vechea sa pozitie. Din pacate, androidul nu pare reprogramabil, tot ce poti face este sa reordonezi instructiunile deja existente in memoria sa. Nu poti adauga sau elimina comenzi noi. Te intrebi acum care este aria maxima a unei figuri pe care androidul o poate ingradi complet.
Spre exemplu, daca gasesti comenzile $"LRUD"$ in memoria androidului, poti ingradi un patrat de arie $1$ daca dai comenzilor ordinea $"LURD"$. Daca nu modifici programul, acesta ingradeste o zona de arie $0$.
 
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $fences.in$ va contine pe prima sa linie numarul de teste $T$. Urmeaza $T$ teste, fiecare continand un sir de caractere din multimea {'L', 'R', 'U', 'D'}.
table(example). |_. fences.in |_. fences.out |
| 3
LLLR
LRUD
LLRUD
LRLDDDUURLRLRUDRL
| 0
1

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.