Diferente pentru problema/fences intre reviziile #11 si #21

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="fences") ==
Ai un gasit android care pare, la prima vedere, sa fie destinat constructiei de garduri. Excelent, tie nu prea iti plac oamenii, deci un gard nou n-ar strica, indiferent unde ar fi.
Ai gasit un android care pare, la prima vedere, sa fie destinat constructiei de garduri. Excelent, tie nu prea iti plac oamenii, deci un gard nou n-ar strica, indiferent unde ar fi.
Android-ul poate face miscari in directia $L$ = stanga, $R$ = dreapta, $U$ = sus si $D$ = jos. La fiecare miscare executata, acesta se deplaseaza cu un metru in directia aleasa si adauga un segment de gard intre noua sa pozitie si vechea sa pozitie. Din pacate, androidul nu pare reprogramabil, tot ce poti face este sa reordonezi instructiunile deja existente in memoria sa. Nu poti adauga sau elimina comenzi noi. Te intrebi acum care este aria maxima a unei figuri pe care androidul o poate ingradi complet.
Androidul poate face miscari in directiile $L$ = stanga, $R$ = dreapta, $U$ = sus si $D$ = jos. La fiecare miscare executata, acesta se deplaseaza cu un metru in directia aleasa si adauga un segment de gard intre noua sa pozitie si vechea sa pozitie. Din pacate, androidul nu pare reprogramabil, tot ce poti face este sa reordonezi instructiunile deja existente in memoria sa. Nu poti adauga sau elimina comenzi noi. Te intrebi acum care este aria maxima a unei figuri pe care androidul o poate ingradi complet.
Spre exemplu, daca gasesti comenzile $"LRUD"$ in memoria androidului, poti ingradi un patrat de arie $1$ daca dai comenzilor ordinea $"LURD"$. Daca nu modifici programul, acesta ingradeste o zona de arie $0$.
Spre exemplu, daca gasesti comenzile $"LRUD"$ in memoria androidului, poti ingradi un patrat de arie $1$ daca dai comenzilor ordinea $"LURD"$. Daca nu modifici programul, acesta ingradeste o zona de arie $0$. In general nu este necesar ca androidul sa revina in pozitia sa initiala dupa executarea comenzilor.
h2. Date de intrare
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $fences.out$ ...
În fişierul de ieşire $fences.out$ se vor afla $T$ numere, raspunsul la fiecare test in parte.
h2. Restricţii
* $1 ≤ T ≤ 100$
* $1 ≤ Numarul de comenzi pentru un test ≤ 200.000$
* $Numarul de comenzi in cadrul aceluiasi fisier este cel mult egal cu $2.000.000$.$
* $1 ≤ Lungimea sirului de comenzi ≤ 200.000$
* $Numarul total de comenzi in cadrul aceluiasi fisier este cel mult egal cu $2.000.000$.$
h2. Exemplu
table(example). |_. fences.in |_. fences.out |
| 3
LLLR
LRUD
LLRUD
LRLDDDUURLRLRUDRL
| 0
1

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
11027