Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test18.ok
Diferente pentru problema/expresie3 intre reviziile #11 si #4
Diferente intre titluri:
Expresie3
expresie3
Diferente intre continut:
Ne propunem să rescriem această expresie sub forma unui produs în care factorii pot să apară la puteri pozitive sau negative fără să mai folosim parantezele rotunde şi în care folosim notaţia $xy$ pentru $x*y$. Astfel, $a/b$ este echivalentă cu $a^1^b^-1^$, $a*(c/b)$ este echivalentă cu $a^1^c^1^b^-1^$, $a/(b*c)*(a*b/c)$ este echivalentă cu $a^2^c^-2^$
h2. Cerinţă Cunoscând expresia iniţială să se determine expresia echivalentă scrisă sub formă de produs.
h2. Date de intrare
Pe prima linie a fişierului $expresie3.in$ se află un şir de caractere ce reprezintă expresia dată.
Fişierul de intrare $expresie3.in$ ... h2. Cerinţă
h2. Date de ieşire
Fiecare linieafişierului$expresie3.out$ va conţine un operandurmat deexact un spaţiu şi deun număr întreg ce reprezintă putereala careacest operand apare în expresia scrisă sub formă deprodus echivalentă.Operanzii vor apărea în fişier în ordine alfabetică, iar puterilepozitive sau nule nu vor fi precedate de semn.
În fişierul de ieşire $expresie3.out$ ...
h2. Restricţii
* Expresia dată are cel mult $20 000$ de caractere * Expresia dată este corectă şi nu conţine caractere spaţiu * $10%$ dintre teste vor conţine doar operatorul $*$
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu table(example). |_. expresie3.in |_. expresie3.out |
| a/b | a 1 b -1 | | a/(b*c)*(a*b/c)|a 2 b 0 c -2| |(p/x)/((b/h/(x/x)))/(p/(b/(x/(h/(p)))))| b 0 h 2 p -1 x -2|
| This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. | h3. Explicaţie ...
== include(page="template/taskfooter" task_id="expresie3") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum:
5598