Pagini recente » Atasamentele paginii Bitcost | Diferente pentru problema/move intre reviziile 9 si 1 | Diferente pentru problema/pod intre reviziile 7 si 18 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/enemies intre reviziile 5 si 6
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="enemies") ==
**Atenctie ! Aceasta problema este interactiva .**
**Atenctie! Aceasta problema este interactiva .**
Una dintre cele mai neîntelese relatii dintre oameni este cea de dusmănie. La prima vedere pare a nu fi nicio regulă sau structură legată de aceste relatii, doar legende si povesti. De exemplu, faimoasa expresie “Dusmanul dusmanului meu este prietenul meu“ pare a fi doar o legendă si nimic mai mult.
int split_people(std::string split);
**Atentie !Aceasta functie nu trebuie implementata de catre voi.** Graderul va implementa aceasta functie. Argumentul split trebuie sa fie format din exact N caractere care sunt fie '0', fie '1'. Functia va intoarce cate relatii de dusmanie sunt intre oamenii din camera si cei din exteriorul acesteia oamenii fiind repartizati in functie de caracterul corespunzator. Daca split[~i~]='0' atunci al i-lea om va ramane in afara camerei, iar daca este '1' al i-lea om va intra in camera.
**Atentie! Aceasta functie nu trebuie implementata de catre voi.** Graderul va implementa aceasta functie. Argumentul split trebuie sa fie format din exact N caractere care sunt fie '0', fie '1'. Functia va intoarce cate relatii de dusmanie sunt intre oamenii din camera si cei din exteriorul acesteia oamenii fiind repartizati in functie de caracterul corespunzator. Daca split[~i~]='0' atunci al i-lea om va ramane in afara camerei, iar daca este '1' al i-lea om va intra in camera.
Puteti apela aceasta functie de maxim 20 000 ori, iar scorul vostru va fi calculat in functie de acest numar (vezi sectiunea **Punctare**)
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.