Diferente pentru problema/dungeon2 intre reviziile #4 si #5

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

*Exemplul 2.* Sunt două poziţii de start, iar jucătorul poate deduce unde este poziţionat pe baza zonei de vizibilitate (*$@$* este poziţia jucătorului):
*$###$*  -  *$###$*
*$#@o$*  -  *$o@#$*
*$###$*  -  *$###$*
*$###$*    {*$###$*}
*$#@o$*    {*$o@#$*}
*$###$*    {*$###$*}
Numărul maxim de monezi pe care le poate colecta jucătorul dacă porneşte din partea stângă este $1$, respectiv $2$ dacă porneşte din partea dreaptă. Deci, pe cel mai rău caz, putem colecta o monedă.
*Exemplul 4.* Jucătorul îşi poate da seama în care celulă a fost plasat iniţial, analizând zona de vizibilitate. Mai exact, acesta se uită dacă iniţial vede un perete în stânga-sus sau dreapta-jos; astfel, ştie exact cum să se poziţioneze pentru a evita minele. Zonele de vizibilitate iniţiale aferente celor două poziţii sunt:
*$#..$*  -  *$...$*
*$.@.$*  -  *$.@.$*
*$...$*  -  *...#$*
*$#..$*    {*$...$*}
*$.@.$*    {*$.@.$*}
*$...$*    {*$..#$*}
*Exemplul 5.* Jucătorul se mută $2$ paşi la stânga. Dacă vede o monedă la stânga, deduce că este în
zona din mijloc, o culege şi termină jocul. Dacă nu, ştie că nu este în zona din mijloc, aşa că se mută la dreapta $4$ paşi.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.