Pagini recente » Diferente pentru problema/proc intre reviziile 2 si 3 | Diferente pentru problema/matrix intre reviziile 2 si 3 | Recurenta | Diferente pentru problema/fft2d intre reviziile 1 si 2 | Diferente pentru problema/dungeon2 intre reviziile 4 si 5
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
*Exemplul 2.* Sunt două poziţii de start, iar jucătorul poate deduce unde este poziţionat pe baza zonei de vizibilitate (*$@$* este poziţia jucătorului):
*$###$* - *$###$*
*$#@o$* - *$o@#$*
*$###$* - *$###$*
*$###$* {*$###$*}
*$#@o$* {*$o@#$*}
*$###$* {*$###$*}
Numărul maxim de monezi pe care le poate colecta jucătorul dacă porneşte din partea stângă este $1$, respectiv $2$ dacă porneşte din partea dreaptă. Deci, pe cel mai rău caz, putem colecta o monedă.
*Exemplul 4.* Jucătorul îşi poate da seama în care celulă a fost plasat iniţial, analizând zona de vizibilitate. Mai exact, acesta se uită dacă iniţial vede un perete în stânga-sus sau dreapta-jos; astfel, ştie exact cum să se poziţioneze pentru a evita minele. Zonele de vizibilitate iniţiale aferente celor două poziţii sunt:
*$#..$* - *$...$*
*$.@.$* - *$.@.$*
*$...$* - *...#$*
*$#..$* {*$...$*}
*$.@.$* {*$.@.$*}
*$...$* {*$..#$*}
*Exemplul 5.* Jucătorul se mută $2$ paşi la stânga. Dacă vede o monedă la stânga, deduce că este în
zona din mijloc, o culege şi termină jocul. Dacă nu, ştie că nu este în zona din mijloc, aşa că se mută la dreapta $4$ paşi.
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.