Pagini recente » Diferente pentru problema/infinitepatternmatching intre reviziile 3 si 4 | Diferente pentru problema/risc intre reviziile 5 si 6 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru utilizator/vanila_cpp intre reviziile 74 si 73 | Diferente pentru problema/dungeon2 intre reviziile 3 si 2
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
• celulă cu mină explozivă *$'X'$*;
• celulă de start *$'S'$*;
Se garantează că pe prima, respectiv ultima linie şi coloană se află pereţi (de precizat că este imposibilă deplasarea prin pereţi). Terenul poate conţine una sau mai multe celule de start. În momentul în care jocul începe, jucătorul va fi poziţionat iniţial într-una dintre celulele de start, marcate cu *$'S'$*. Deoarece jocul se desfăşoară într-un sistem de peşteri cu vizibilitate redusă (vezi numele jocului), jucătorul nu poate vedea toată harta, ci doar o zona de vizibilitate restrânsă, reprezentată de un pătrat de $3 × 3$ centrat în poziţia sa curentă. Mai mult, în această zonă de vizibilitate minele şi celulele de start apar drept celule libere (sunt invizibile pentru jucător).
Se garantează că pe prima, respectiv ultima linie şi coloană se află pereţi (de precizat că este imposibilă deplasarea prin pereţi). Terenul poate conţine una sau mai multe celule de start. În momentul în care jocul începe, jucătorul va fi poziţionat iniţial într-una dintre celulele de start, marcate cu ‘S’. Deoarece jocul se desfăşoară într-un sistem de peşteri cu vizibilitate redusă (vezi numele jocului), jucătorul nu poate vedea toată harta, ci doar o zona de vizibilitate restrânsă, reprezentată de un pătrat de $3 × 3$ centrat în poziţia sa curentă. Mai mult, în această zonă de vizibilitate minele şi celulele de start apar drept celule libere (sunt invizibile pentru jucător).
La fiecare pas, jucătorul poate să se mişte pe direcţiile nord, sud, est sau vest. Dacă acesta ajunge pe o poziţie cu o monedă, colectează moneda, iar aceasta dispare de pe hartă. Dacă acesta ajunge pe o
poziţie cu mină, sistemul de peşteri se prăbuşeste, jucătorul pierde toate monezile colectate până în acel moment, iar jocul se termină.
* $1 ≤ S ≤ 60$
* $1 ≤ N,M ≤ 400$
* În plus:
table(restrictii). |_. # |_. Punctaj |_. Restricţii |
| 1 | 3 | $S = 1$. Nu există mine. Cu excepţia primei şi ultimei linii şi coloane, nu există pereţi |
| 2 | 7 | $N = 3$ |
h2. Exemplu
table(example). |_. dungeon2.in |_. dungeon2.out |
| 3 7
#######
#Soooo#
#######
| 4
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
|
| 3 8
########
#SoXooS#
########
| 1
|
| 7 18
##################
#................#
#.o...SX.......o.#
#.o...X..X.....o.#
#.o.....XS.....o.#
#................#
##################
| 0
|
| 7 18
##################
#....#...........#
#.o...SX.......o.#
#.o...X..X.....o.#
#.o.....XS.....o.#
#.........#......#
##################
| 6
|
| 7 18
##################
#......X..S....oo#
##################
#..o..S.X......o.#
##########X#######
#o.....S...X.....#
##################
| 1
|
h3. Explicaţie
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.