Pagini recente » Atasamentele paginii Cercuri 2 | Diferente pentru problema/cbinteractiv intre reviziile 15 si 14 | Diferente pentru problema/ejoc intre reviziile 3 si 2 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/dummy intre reviziile 2 si 1
Diferente pentru
problema/dummy intre reviziile
#2 si
#1
Diferente intre titluri:
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="dummy") ==
_"Training Dummies are mechanical NPCs that enables you to test your dps out on different level mobs. Training dummies are located in all capital cities."_
În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinicii Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.
O păpuşă are un număr $X$ de puncte de viaţă, întreg. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la $0$ (zero). Un războinic al Hoardei loveşte păpuşa în fiecare secundă cu securea, provocând o daună între $A$ şi $B$ puncte de viaţă $(A <= B)$, număr natural.
Nerăbdători, războinicii doresc să ştie numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă. De aceea, noi vă cerem să afişaţi acest număr!
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $dummy.in$ conţine pe prima linie $3$ numere naturale $X A B$, având semnificaţia din enunţ.
Fişierul de intrare $dummy.in$ ...
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $dummy.out$ se va găsi un singur număr real, reprezentând numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă.
În fişierul de ieşire $dummy.out$ ...
h2. Restricţii
* $1 ≤ X ≤ 10^9^$
* $1 ≤ A ≤ B ≤ 10^9^$
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.