În centrul oraşului Orgrimmar se găsesc aşa numitele "Training Dummy". După cum le spune şi numele, aceste păpuşi sunt folosite de războinici şi vrăjitori ai Hoardei, pentru a se antrena în lupte. Scopul unui războinic este să distrugă această păpuşă. Doar atunci, el va fi considerat demn de a participa în bătălie împotriva soldaţilor Alianţei.
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la $0$ (zero). Un vrăjitor al Hoardei poate invoca puterea focului pentru a distruge păpuşa. Focul provoacă păpuşii o daună între $A$ şi $B$ puncte de viaţă pe secundă.
O păpuşă are un număr natural $X$ de puncte de viaţă. Se consideră că o păpusă este înfrântă în momentul în care numărul de puncte de viaţă ale ei ajunge la $0$ (zero). Un vrăjitor al Hoardei poate invoca puterea focului pentru a distruge păpuşa. Focul începe să ardă, având o putere egală cu un număr natural între $A$ şi $B$. Focul provoacă păpuşii o daună egală cu puterea sa, pe secundă.
Mai precis, dacă în acest moment păpuşa are $X$ puncte de viaţă, iar focul provoacă o daună egală cu $A$ puncte de viaţă, peste exact $t$ secunde, unde $t$ este număr real, păpuşa va rămâne cu $X - A * t$ puncte de viaţă.
Mai precis, dacă în acest moment păpuşa are $X$ puncte de viaţă, iar focul are puterea egală cu $A$, peste exact $t$ secunde, unde $t$ este număr real, păpuşa va rămâne cu $X - A * t$ puncte de viaţă.
Nerăbdători, vrăjitorii doresc să ştie numărul mediu de secunde în care păpuşa poate fi distrusă. De aceea, noi vă cerem să afişaţi acest număr!