Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | dstar.in, dstar.out | Sursă | ONIS 2015, Runda 2 |
Autor | Vlad Manea | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 12288 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Desenand Stele
In aceasta problema vom implementa un procedeu decent de a desena stele. O stea poate fi desenata pe un cerc suport, dupa cum urmeaza: trasam o raza in sus, apoi una in jos, apoi raze orizontale la 90 de grade de primele, apoi raze oblice la 45 de grade… si asa mai departe. Prin acest procedeu simplu, putem desena stele care sa fie acceptabil de simetrice. Observam ca, prin acest procedeu, la fiecare pas alegem sa partitionam arcul de unghi maxim in doua arce de unghiuri egale. Putem, deci, aplica procedeul pentru orice multime initiala de raze.
Date de intrare
Pe prima linie a fisierului dstar.in se gaseste numarul R de raze, urmat de numarul P de partitionari necesare pana steaua arata cat de cat simetric. Pe urmatoarele R linii se gasesc unghiurile exprimate in grade si in sens orar, dintre fiecare raza si raza (imaginara) in sus.
Date de ieşire
Fisierul dstar.out contine doua linii, cu unghiurile cel mai mic si cel mai mare dintre raze, dupa ce s-a aplicat procedeul de partitionare, cu 6 zecimale si rotunjire prin adaos.
Restricţii
- 1 ≤ R, P ≤ 1.000.000
Exemple
dstar.in | dstar.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...