Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | drumetii.in, drumetii.out | Sursă | Algoritmiada 2013, Runda 4 |
Autor | Andrei Grigorean | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.5 sec | Limită de memorie | 36864 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Drumetii
N personaje fantastice vor sa viziteze padurea fermecata. Padurea fermecata are P luminisuri legate intre ele prin cararui de diferite lungimi. Stim ca oricare doua cararui nu se vor intersecta decat intr-un luminis, si ca numarul total de cararui va fi P-1. Fiecare dintre cele N personaje urmeaza urmatoarea strategie de vizitare a padurii: Din luminisul in care se afla acum, alege o cararuie pe care nu a parcurs-o in prealabil, si merge pe aceasta. Deasemenea, daca sunt mai multe personaje in acelasi luminis care vor sa mearga mai departe pe aceeasi cararuie, atunci vor merge ca grup - se vor deplasa pe respectiva cararuie cu viteza celui mai incet dintre ele (calul lui Harap-Alb e mai rapid decat Cenusareasa!). Definim energia magica a unui personaj ca fiind egala cu suma din distanta * viteza pentru fiecare cararuie parcursa de acel personaj. Personajele fantastice vor sa gasesti suma maxima a energiilor magice pe care o pot obtine parcurgand padurea. Daca esti vrednic sa rezolvi aceasta problema vei fi rasplatit cu placeri nebanuite...si 100p.
Date de intrare
Fişierul de intrare drumetii.in ...
Date de ieşire
În fişierul de ieşire drumetii.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
drumetii.in | drumetii.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...