Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | distractie.in, distractie.out | Sursă | ACM ICPC Faza Nationala 2015 |
Autor | Din Folclor | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.75 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Distractie
Poveste şi cerinţă...
Date de intrare
Fişierul de intrare distractie.in ...
Date de ieşire
În fişierul de ieşire distractie.out ...
Restrictii si precizari
- 1 ≤ N, M ≤ 800
- 1 ≤ elementele din matrice ≤ 2000
Exemplu
distractie.in | distractie.out |
---|---|
3 4 1 1 1 2 4 5 6 2 6 7 4 3 | 2 |
Explicaţie
Un scenariu posibil este urmatorul: Marcel pleaca din casuta (1, 1) si merge pana in casuta (1, 3), unde va aplica prima vraja: schimba culoarea casutei curente din 1 in 2, pentru a se putea deplasa la dreapta. Continua drumul (pe ultima coloana) si ajunge pe pozitia (2, 4), unde va schimba culoarea casutei adiacente (3, 4) din 3 in 2, pentru a putea ajunge la finalul drumului.