!problema/cub2?cub2_image1.png!
h2. Cerinţe
Cunoscând latura *N* a cubului, să se umple cubul cu tubul luminos (becurile fiind legate crescător), apoi să se determine:
*1.* Coordonatele *(x,y,z)* ale becului cu numărul *V*. ( *x*-linia, *y*-coloana, *z*-înălţimea)
*2.* Numărul de becuri luminoase situate pe fiecare faţă a cubului.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $cub2.in$ ...
Fişierul de intrare *cub.in* conţine pe prima linie un număr natural *p*. Pentru toate testele de intrare, numărul *p* poate avea doar valoarea *1* sau valoarea *2*.
Pe a doua linie a fişierului de intrare, sunt scrise două numere naturale *N* şi *V* separate printr-un spaţiu reprezentând dimensiunea cubului şi valoarea becului pentru care trebuie determinate coordonatele.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $cub2.out$ ...
* Dacă valoarea lui *p* este *1*, *se va rezolva numai cerinţa 1*.
În acest caz, în fişierul de ieşire *cub.out* se vor scrie trei numere naturale *x y z* , separate prin câte un spaţiu, reprezentând coordonatele becului cu valoarea *V*.
* Dacă valoarea lui *p* este *2*, *se va rezolva numai cerinţa 2*.
În acest caz, fişierul de ieşire *cub.out* va conţine *4* linii. Pe fiecare linie *i*, se va scrie câte un număr natural *f ~i~*, reprezentând numărul de becuri inscripţionate cu numere prime de pe faţa *i*.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* *1 ≤ N ≤ 200*
* *1 ≤ V ≤ N^3^*
* Pentru rezolvarea corectă a primei cerinţe se acordă *20* de puncte, iar pentru cerinţa a doua se acordă *80* de puncte.
* Pentru *20%* dintre teste: *1 ≤ N ≤ 20*
* Pentru *30%* dintre teste: *21 ≤ N ≤ 100*
* Pentru *50%* dintre teste: *101 ≤ N ≤ 200*
h2. Exemplu