Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test5.ok
Diferente pentru problema/cpal intre reviziile #8 si #2
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="cpal") ==
Ştiind că aveţi la dispoziţie $F[x]$ cifre de $x$ pentru toţi $1 ≤ x ≤ 9$ decideţi dacă se poate forma un palindrom folosind *toate* cifrele date. Un palindrom este *un număr natural* care este egal cu oglinditul său. De exemplu $"121"$ este palindrom, dar $"2430241"$ nu este palindrom. *Atentie! Un numar natural are cel putin o cifra*
Ştiind că aveţi la dispozitie $F[x]$ cifre de $x$ pentru toti $1 ≤ x ≤ 9$ decideţi dacă se poate forma un palindrom folosind *toate* cifrele date.
h2. Date de intrare Fişierul de intrare $cpal.in$ va conţine *exact 10 linii*, fiecare din ele constituind un test.
O linie este formată din $9$ numere, al $i$-lea număr semnificând numărul de cifre de tip $i$ puse la dispoziţie cu generozitate de către administratori.
O linie este formată din $9$ numere, al $i$-lea număr semnificând numărul de cifre de tip $i$ puse la dispozitie cu generozitate de catre administratori.
h2. Date de ieşire
Fişierul de ieşire $cpal.out$ va conţine de-asemenea 10 linii, fiecare conţinând răspunsul pentru testul corespunzător. Se va afişa $1$ în caz de răspuns pozitiv şi $0$ altfel.
Fişierul de ieşire $cpal.out$ va conţine de-asemenea 10 linii, fiecare conţinând răspunsul pentru testul corespunzător. Se va afişa $1$ în caz de răspuns pozitiv şi $0$ altfel. Ai grijă Rareş, $0$, nu $2$.
h2. Restricţii
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum:
8370