Diferente pentru problema/cobai intre reviziile #5 si #10

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

==Include(page="template/taskheader" task_id="cobai")==
Diorde, cel mai tare biolog din Tritenii de Jos, lucreaza la crearea unui elixir care sa-i faca pe consatenii sai mai inteligenti. El testeaza acest elixir pe Miki, singurul om din sat care s-a oferit voluntar. Pentru a vedea cat de inteligent este acesta, Diorde a construit un caroiaj dreptunghiular, caroiaj de $M*N$ camere. Din fiecare camera sunt cel mult $4$ usi, orientate inspre Nord, Sud, Est si Vest. In unele camere nu se poate intra, ele fiind inchise. Diorde are un cobai mult mai istet decat multi dintre sateni, cobai caruia ii da drumul dintr-o camera pe care o va inchide dupa aceea, si-l va lasa sa se miste in voie o perioada de timp. Cobaiul este dotat cu un dispozitiv care transmite tot timpul un semnal, care ne spune directia in care se deplaseaza cobaiul. Acest aparat detecteaza doar schimbarile de directie ale cobaiului. Dupa schimbarea unei directii cobaiul se deplaseaza cu cel putin o pozitie in acea directie, si modificarile de directie au loc intotdeauna cu $90$ de grade.
Diorde, cel mai tare biolog din Tritenii de Jos, lucreaza la crearea unui elixir care sa-i faca pe consatenii sai mai inteligenti. El testeaza acest elixir pe Miki, singurul om din sat care s-a oferit voluntar. Pentru a vedea cat de inteligent este acesta, Diorde a construit un caroiaj dreptunghiular, caroiaj de $M*N$ camere. Din fiecare camera sunt cel mult $4$ usi, orientate inspre Nord, Sud, Est si Vest. In unele camere nu se poate intra, ele fiind inchise. Diorde are un cobai mult mai istet decat multi dintre sateni, cobai caruia ii da drumul dintr-o camera pe care o va inchide dupa aceea, si-l va lasa sa se miste in voie o perioada de timp. Cobaiul este dotat cu un dispozitiv care transmite tot timpul un semnal, care ne spune directia in care se deplaseaza. Acest aparat detecteaza doar schimbarile de directie ale cobaiului. Dupa schimbarea unei directii cobaiul se deplaseaza cu cel putin o pozitie in acea directie, si modificarile de directie au loc intotdeauna cu $90$ de grade.
Ce trebuie sa faca Miki pentru a dovedi ca este mai inteligent? Avand in mana harta caroiajului (cu $.$ vor fi marcate camerele deschise iar cu $+$ camerele inchise), si stiind pozitia din care a plecat cobaiul (marcata cu $*$), precum si directiile in care s-a deplasat acesta, trebuie sa determine o pozitie posibila in care se poate afla cobaiul la sfarsitul acelui interval de timp.
h2. Date de Iesire
Fisierul de iesire va contine un singur numar care va indica procentul cautat. Numarul va fi real cu $2$ zecimale, nerotunjit.
Fisierul de iesire va contine un singur numar care va indica procentul cautat. Numarul va fi real cu $2$ zecimale, trunchiat.
h2. Restrictii
h2. Exemplu
table(example). |_. cobai.in |_. cobai.out |_. explicatie |
table(example). |_. cobai.in |_. cobai.out |
| 4 5
.....
.+.+.
+....
.++.*
NVS
| 28.57
| Caroiajul contine *14* camere in care se poate intra ( cele notate cu *.* ). Deplasandu-se in directiile *N*, urmat de *V*, apoi de *S* el nu se mai poate afla decat in alte *4* camere. Rezulta un procent de *28,57 %*. |
| 28.57 |
==Include(page="template/taskfooter" task_id="cobai")==
h3. Explicatie
 
Caroiajul contine $14$ camere in care se poate intra ( cele notate cu $.$ ). Deplasandu-se in directiile {$N$}, urmat de {$V$}, apoi de $S$ el nu se mai poate afla decat in alte $4$ camere. Rezulta un procent de {$28,57 %$}.
 
==Include(page="template/taskfooter" task_id="cobai")==
 
 
 

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
384