Diferente pentru problema/cbinteractiv intre reviziile #28 si #3

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="cbinteractiv") ==
Se dă un număr $N$ şi interactorul are un număr *ascuns*, $K$ de la $1$ la $N$ pe care voi trebuie să îl găsiţi.
Puteţi întreba de un număr $X$ iar interactorul vă va spune dacă acesta este mai mare sau egal decât $K$.
Se da un numar $N$ si interactorul are un numar *ascuns*, $K$ de la $1$ la $N$ pe care voi trebuie sa il gasiti.
Puteti intreba de un numar $X$ iar interactorul va va spune daca acesta este mai mare sau egal decat $K$.
h2. Interacţiune
h2. Interactiune
Iniţial se citeşte din _stdin_ numărul $N$.
Programul vostru are voie să pună query-uri scriind în _standard output_:
Initial se citeste din _stdin_ numarul $N$.
Programul vostru are voie sa puna query-uri scriind in _standard output_:
* "<tex> ?\;X </tex>" reprezentând întrebarea.
* "<tex> ?\;X </tex>" reprezentand intrebarea.
După fiecare astfel de query interactorul vă va răspunde în _stdin_ cu un număr din mulţimea <tex> \{-1, 0, 1\} </tex>:
Dupa fiecare astfel de query interactorul va raspunde in _stdin_ cu un numar din multimea <tex> \{-1, 0, 1\} </tex>:
*  "0" dacă $K$ > $X$
*  "1" dacă $K$ &le; $X$
* "-1" dacă query-ul este invalid, trebuie să închideţi programul după ce primiţi acest verdict. Un query este considerat valid dacă $1 &le; X &le; N$
*  "0" daca $K$ > $X$
*  "1" daca $K$ &le; $X$
* "-1" daca query-ul este invalid
După ce aţi aflat numărul $K$ afişaţi "<tex> !\;K </tex>" şi terminaţi programul.
După fiecare query, inclusiv cel final trebuie să afişaţi '\n' şi să daţi flush la _standard output_. Pentru a da flush vă puteţi folosi de următorul tabel.
Dupa ce ati aflat numarul $K$ afisati "<tex> !\;K </tex>" si terminati programul.
Dupa fiecare query, inclusiv cel final trebuie sa afisati '\n' si sa dati flush la _standard output_. Pentru a da flush va puteti folosi de urmatorul tabel.
table(example). |_. Limbaj |_. C/C++ |_. Pascal |_. Python |_. Java |_. Rust |
| Header necesar
| ​
| ​
| import sys
| ​
| use std::io::{self,Write};
|
| Funcţie
table(example). |_. C++ |_. Pascal |_. Python |_. Java |
| fflush(stdout) sau cout.flush()
| flush(output)
| sys.stdout.flush()
| stdout.flush()
| System.out.flush()
| io::stdout().flush().unwrap();
|
h2. Restricţii
* $1 &le; N &le; 10^9$
* Pentru $30%$ din teste $N &le; 500$
 
h2. Punctare
 
Dacă numărul găsit de voi este diferit de $K$, punctajul pe acel test va fi $0$.
Altfel, punctajul vostru va fi decis în funcţie de Q numărul de query-uri făcute de programul vostru:
* Fie Q numarul de queryuri facute de programul vostru.
* Pentru 30% din teste N <= 1000
* Daca numarul gasit de voi este diferit de $K$, punctajul pe acel test va fi $0$.
* Altfel, daca numarul gasit este corect veti primi 100% din punctaj daca Q <= 32 si 30% din punctaj daca Q <= N.
h2. Exemplu
* $Q &le; 32$, $100%$ din punctajul pe acel test.
* $Q &le; 500$, $30%$ din punctajul pe acel test.
* $Q > 500$, $0%$ din punctajul pe acel test.
table(example). |_. stdin |_. stdout |_. Explicatie |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| dsfhjklhhjkldfs
|
h2. Exemplu
h3. Explicaţie
table(example). |_. stdin |_. stdout |_. Explicaţie |
|​10
|​ ​
| Se citeşte $N$
|
|​​
|​? 5
| Query cu $X$ = 5
|
|​1
|​ ​
| Se răspunde că $K$ <= $X$
|
|​​
|? ​4
| Query cu $X$ = 4
|
|​0
|​ ​
| Se răspunde că $K$ > $X$
|
|​​
| ! 5
| Programul a descoperit valoarea lui K şi răspunde.
|
 
h2. Explicaţie
 
Problemele interactive devin din ce în ce mai comune, inclusiv pe infoarena. La astfel de probleme inputul şi outputul sunt speciale, în acest sens există un interactor cu care puteţi comunica, adică outputul sau este inputul vostru şi vice-versa. Această este o reprezentare interactivă a problemei "căutării binare":problema/cautbin . Problemele interactive pot fi abordate în toate limbajele suportate de infoarena: "C":job_detail/2750856?action=view-source, "C++":job_detail/2750854?action=view-source, "Python":job_detail/2750858?action=view-source, "Rust":job_detail/2750843?action=view-source, "Java":job_detail/2750838?action=view-source, "Pascal":job_detail/2750862?action=view-source.
 
Atunci când rezolvăm probleme interactive trebuie să fim atenţi la faptul că înainte ca outputul să ajungă la interactor acesta este ţinut într-un buffer intern. O cauza comună a greşelilor la problemele interactive este faptul că outputul nu iese din buffer, de aceea noi forţăm transferul de informaţii de la buffer la interactor prin instrucţiunea de *flush*.
 
Această problema este dată ca exemplu în "ghidul":ghid-adaugare-interactive de adăugat probleme interactive.
 
h2. Aplicaţii
 
* "Mixed Signals":problema/mixedsignals
* "Anagrame2":problema/anagrame2
* "Popa":problema/popa
* "Password2":problema/password2
* "Hidden Points":problema/hidden_points
* "Shopping":problema/shopping
* "Interact":problema/interact
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="cbinteractiv") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.