Pagini recente » Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/gravity intre reviziile 16 si 12 | Diferente pentru problema/rollercoaster intre reviziile 11 si 10 | Diferente pentru problema/viteze intre reviziile 15 si 16 | Diferente pentru problema/cbinteractiv intre reviziile 17 si 18
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Explicatie
Problemele interactive devin din ce in ce mai comune, inclusiv pe infoarena. La astfel de probleme inputul si outputul sunt speciale, in acest sens exista un interactor cu care puteti comunica, adica outputul sau este inputul vostru si vice-versa. Aceasta este o reprezentare interactiva a problemei "cautarii binare":https://infoarena.ro/problema/cautbin . Problemele interactive pot fi abordate in toate limbajele suportate de infoarena: "C":https://infoarena.ro/job_detail/2750856?action=view-source, "C++":https://infoarena.ro/job_detail/2750854?action=view-source, "Python":https://infoarena.ro/job_detail/2750858?action=view-source, "Rust":https://infoarena.ro/job_detail/2750843?action=view-source, "Java":https://infoarena.ro/job_detail/2750838?action=view-source, "Pascal":https://infoarena.ro/job_detail/2750861?action=view-source.
Problemele interactive devin din ce in ce mai comune, inclusiv pe infoarena. La astfel de probleme inputul si outputul sunt speciale, in acest sens exista un interactor cu care puteti comunica, adica outputul sau este inputul vostru si vice-versa. Aceasta este o reprezentare interactiva a problemei "cautarii binare":https://infoarena.ro/problema/cautbin . Problemele interactive pot fi abordate in toate limbajele suportate de infoarena: "C":https://infoarena.ro/job_detail/2750856?action=view-source, "C++":https://infoarena.ro/job_detail/2750854?action=view-source, "Python":https://infoarena.ro/job_detail/2750858?action=view-source, "Rust":https://infoarena.ro/job_detail/2750843?action=view-source, "Java":https://infoarena.ro/job_detail/2750838?action=view-source, "Pascal":https://infoarena.ro/job_detail/2750862?action=view-source.
Atunci cand rezolvam probleme interactive trebuie sa fim atenti la faptul ca inainte ca outputul sa ajunga la interactor acesta este tinut intr-un buffer intern. O cauza comuna a greselilor la problemele interactive este faptul ca outputul nu iese din buffer, de aceea noi fortam transferul de informatii de la buffer la interactor prin instructiunea de *flush*.
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.