Pagini recente » Diferente pentru problema/3secv intre reviziile 14 si 4 | Diferente pentru problema/expected3 intre reviziile 26 si 25 | Diferente pentru problema/gravity intre reviziile 12 si 13 | Diferente pentru problema/noname3 intre reviziile 4 si 5 | Diferente pentru problema/cbinteractiv intre reviziile 16 si 17
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Explicatie
Problemele interactive devin din ce in ce mai comune, inclusiv pe infoarena. La astfel de probleme inputul si outputul sunt speciale, in acest sens exista un interactor cu care puteti comunica, adica outputul sau este inputul vostru si vice-versa. Aceasta este o reprezentare interactiva a problemei "cautarii binare":https://infoarena.ro/problema/cautbin . Problemele interactive pot fi abordate in toate limbajele suportate de infoarena: "C":https://infoarena.ro/job_detail/2750856?action=view-source, "C++":https://infoarena.ro/job_detail/2750854?action=view-source, "Pascal":https://infoarena.ro/job_detail/2750858?action=view-source, "Rust":https://infoarena.ro/job_detail/2750843?action=view-source, "Java":https://infoarena.ro/job_detail/2750838?action=view-source
Problemele interactive devin din ce in ce mai comune, inclusiv pe infoarena. La astfel de probleme inputul si outputul sunt speciale, in acest sens exista un interactor cu care puteti comunica, adica outputul sau este inputul vostru si vice-versa. Aceasta este o reprezentare interactiva a problemei "cautarii binare":https://infoarena.ro/problema/cautbin . Problemele interactive pot fi abordate in toate limbajele suportate de infoarena: "C":https://infoarena.ro/job_detail/2750856?action=view-source, "C++":https://infoarena.ro/job_detail/2750854?action=view-source, "Python":https://infoarena.ro/job_detail/2750858?action=view-source, "Rust":https://infoarena.ro/job_detail/2750843?action=view-source, "Java":https://infoarena.ro/job_detail/2750838?action=view-source, "Pascal":https://infoarena.ro/job_detail/2750861?action=view-source.
Atunci cand rezolvam probleme interactive trebuie sa fim atenti la faptul ca inainte ca outputul sa ajunga la interactor acesta este tinut intr-un buffer intern. O cauza comuna a greselilor la problemele interactive este faptul ca outputul nu iese din buffer, de aceea noi fortam transferul de informatii de la buffer la interactor prin instructiunea de *flush*.
h2. Aplicatii
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.