Fişierul intrare/ieşire:cartonase.in, cartonase.outSursă.campion 2007-2008, runda 6, grupa L
AutorAndrei GrigoreanAdăugată dewefgefAndrei Grigorean wefgef
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Cartonase

Miruna are N cartonase pe care le-a asezat in linie dreapta pe masa. Fiecare cartonas are o fata colorata cu rosu, iar cealalta cu albastru. Miruna si fratiorul ei se gandesc la urmatorul joc:

  • O mutare valida consta din alegerea unui cartonas cu fata rosie in sus si intoarcerea lui. In plus, daca doreste, cel care e la mutare poate sa isi aleaga orice alt cartonas (indiferent de culoarea fetei care este in sus) care se afla la stanga celui ales initial si sa il intoarca.
  • Cei doi copii efectueaza alternativ mutari valide.
  • Castiga cel care efectueaza ultima mutare.
  • Intotdeauna Miruna este cea care efectueaza prima mutare.

Cerinta

Stiind ca cei doi copii vor juca optim, se cere sa se stabileasca castigatorul pentru o configuratie data a cartonaselor.

Date de intrare

Pe prima linie a fisierului de intrare cartonase.in se gaseste un numar intreg T, reprezentand numarul de seturi de date de test ce vor urma. Pe fiecare dintre urmatoarele T linii se va afla un numar intreg N, urmat de un spatiu, apoi de N caractere despartite prin cate un spatiu ce pot fi R sau A, semnificand culorile fetelor cartonaselor care sunt in sus.

Date de iesire

Fisierul cartonase.out va contine T linii. Pe linia i (1 ≤ i ≤ T) va fi scris mesajul DA in cazul in care Miruna este cea care castiga jocul descris pe linia i+1 in fisierul de intrare, respectiv mesajul NU in caz contrar.

Restrictii

  • 1 ≤ T ≤ 20
  • 1 ≤ N ≤ 100
  • Pentru 30% din teste 1 ≤ N ≤ 10

Exemplu

cartonase.incartonase.out
2
3 A R R
3 R R R
DA
NU
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content