Fişierul intrare/ieşire:caramele.in, caramele.outSursăad-hoc
AutorAdăugată delivliviLivia Magureanu livlivi
Timp execuţie pe test0.75 secLimită de memorie262144 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Caramele

El Marac şi-a petrecut vacanţa de două săptămâni la bunica lui, iar aceasta, profitând de ocazie, l-a răsfăţat cu mâncărurile lui preferate. Din păcate, toate lucrurile bune au un sfârşit. Vacanţa este pe terminate, iar bunica i-a promis lui El Marac nişte caramele. Mai exact, cum bunica are foarte multe caramele, dar nu vrea să le dea pe nemeritate, ea ii propune următorul joc: pe tabla de dame a bunicului se află N piese; Marac va primi câte o caramea pentru fiecare triunghi observat de el ce are următoarele proprietăţi:

  • Vârfurile sale sunt piese de pe tablă
  • Triunghiul este dreptunghic isoscel
  • Catetele sale sunt paralele marginile tablei

Cum Marac vrea să mănânce cât mai multe caramele, el este interesat doar de numărul maxim de caramele pe care îl poate obţine pentru anumite configuraţii de asezări ale pieselor. Deoarece Marac încă este ocupat cu friptura bunicii, el vă roagă să îl ajutaţi în a afla acest număr maxim de caramele.

Date de intrare

Fişierul de intrare caramele.in conţine, pe prima linie, N, numărul de piese de pe tablă.
Următoarele N linii conţin coordonatele pieselor.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire caramele.out afişaţi numărul triunghiurilor speciale cerute, pe o singura linie.

Restricţii

  • 1 ≤ N ≤ 30 000
  • Coordonatele pieselor sunt numere întregi mai mici în modul decât 30 000
  • Nu vor exista două piese cu coordonate egale.

Subtask-uri

IndicePunctajRestricţii
15 puncteN ≤ 100
230 puncteN ≤ 1 000
365 puncteN ≤ 30 000

Exemplu

caramele.incaramele.out
7
1 1
1 2
2 1
2 2
2 3
3 2
3 3
10
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?