Diferente pentru problema/captcha intre reviziile #19 si #20

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2. Precizari
* O poza este un fisier binar, iar pentru a extrage continutul unui fisier binar acesta se va deschide cu optiunea “rb”
$FILE *f = fopen(“poza.bmp”, “rb”)$
== code(cpp) |
FILE *f = fopen(“poza.bmp”, “rb”)
==
* Citirea dintr-un fisier binar se face in mod similar cu citirea dintr-un fisier text. De exemplu, pentru a citi un int vom folosi
$fscanf(f, "%d", &v)$
== code(cpp) |
fscanf(f, "%d", &v)
==
* Pentru a citi un singur byte se recomanda folosirea tipului de date char.
* Un fisier in format bmp 24bit fara compresie este format dintr-un header avand **exact 14 bytes** si structura
code(cpp)
== code(cpp) |
typedef struct {
   unsigned short int type;                 /* Magic identifier            */
   unsigned int size;                       /* File size in bytes          */
   unsigned short int reserved1, reserved2;
   unsigned int offset;                     /* Offset to image data, bytes */
} HEADER;
code(cpp)
==
* Urmeaza o zona de informatii avand **exact 40 bytes** si structura
== code(cpp) |
typedef struct {
   unsigned int size;               /* Header size in bytes      */
   int width,height;                /* Width and height of image */
   unsigned int ncolours;           /* Number of colours         */
   unsigned int importantcolours;   /* Important colours         */
} INFOHEADER;
==
* Apoi urmeaza imaginea sub forma de matrice de pixeli bgr, adica fiecare pixel este reprezentat printr-un triplet de valori, fiecare pe cate un byte, reprezentand nivelele de albastru, verde si rosu din care este compusa culoarea pixelului. Un pixel este perfect alb daca toate cele 3 nivele au valoarea maxima (#FF in hexa). Pentru imaginea continand codul captcha vor exista exact $16*64$ triplete bgr.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.