După fiecare astfel de query, interactorul vă va răspunde in _stdin_ astfel:
* "0" : dacă in secvenţele de lungime c care încep in a, respectiv b *nu* se găsesc acelaşi număr de plăcuţe periculoase.
* $"0"$ : dacă in secvenţele de lungime c care încep in a, respectiv b *nu* se găsesc acelaşi număr de plăcuţe periculoase.
* "1" : dacă in secvenţele de lungime c care încep in a, respectiv b se găsesc acelaşi număr de plăcuţe periculoase.
* $"1"$ : dacă in secvenţele de lungime c care încep in a, respectiv b se găsesc acelaşi număr de plăcuţe periculoase.
* "-1" : dacă query-ul este invalid, trebuie să închideţi programul după ce primiţi acest verdict. Un query este considerat valid dacă intervalele $(a, a + c - 1)$ si $(b, b + c - 1)$ sunt *disjuncte*, dacă $1 ≤ c ≤ N$ şi dacă $1 ≤ a, b, a + c - 1, b + c - 1 ≤ N$
* $"-1"$ : dacă query-ul este invalid, trebuie să închideţi programul după ce primiţi acest verdict. Un query este considerat valid dacă intervalele $(a, a + c - 1)$ si $(b, b + c - 1)$ sunt *disjuncte*, dacă $1 ≤ c ≤ N$ şi dacă $1 ≤ a, b, a + c - 1, b + c - 1 ≤ N$
După ce aţi aflat poziţiile plăcuţelor care au bombe sub ele, afişati $"! p ~1~ p ~2~ ... p ~K~ "$, unde p ~i~ = poziţia plăcuţei periculoase cu numărul i, iar apoi terminaţi programul.