Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2006-11-11 11:23:48.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:camera.in, camera.outSursăpreONI 2006 Runda 2
AutorCosmin Silvestru NegruseriAdăugată de
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Camera

Aceasta pagina a fost importata din infoarena1 si nu este inca prelucrata.
Sterge ==Include(file="template/raw")== cand esti multumit cu continutul paginii.

Camera

Zebu si-a cumparat recent o noua parcela de pamant pe care vrea sa isi extinda afacerea cu gaini, dar el este foarte ingrijorat de hotii care pot afecta bunastarea afacerii. Un prieten care a fost recent in State i-a facut cadou o camera de filmat foarte performanta care are capacitatea de a filma dupa un unghi de 360 de grade. Zebu este foarte bucuros de aceasta achizitie pe care o poate folosi imediat pentru a supraveghea parcela nou cumparata. Dar camera nu poate supraveghea intreaga parcela daca este dispusa in orice punct al acesteia, si Zebu este curios care e suprafata pe care camera poate fi pozitionata astfel ca toate punctele parcelei sa poata fi supravegheate. Parcela o putem modela ca un poligon cu N varfuri, iar camera ca un punct in interiorul acestui poligon.

Cerinta:

Determinati aria zonei unde poate fi amplasata camera!

Restrictii:

3 <= N <= 2000

-100000 <= x[i], y[i] <= 100000 , (x[i], y[i]) sunt coordonatele varfurilor poligonului

Pentru 20% din teste marginile parcelei vor fi paralele cu axele de coordonate.

Doua numere reale se considera egale daca diferenta intre ele e cel mult 10^-6

Date de Intrare:

Fisierul camera.in va contine pe prima linie un numar intreg ce reprezinta valoarea lui N. Pe urmatoarele N linii se vor afla cate doua numere intregi separate prin un singur spatiu, pe a i+1 -a linie se vor afla coordonatele celui de al i-lea varf.

Date de Iesire:

Fisierul camera.out va contine un singur numar real cu doua zecimale care reprezinta aria zonei in care poate fi plasata camera.

Exemplu:

camera.incamera.out
92.86
5 1
5 2
1 3
3 4
2 8
5 5
9 6
7 3
9 2

Mentiune: Un rezultat va fi considerat corect daca diferenta intre el si solutia rezultatul returnat de solutia oficiala este <= 0.01.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?