Fişierul intrare/ieşire: | camera.in, camera.out | Sursă | preONI 2006 Runda 2 |
Autor | Cosmin Silvestru Negruseri | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.05 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Camera
Zebu si-a cumparat recent o noua parcela de pamant pe care vrea sa isi extinda afacerea cu gaini, dar el este foarte ingrijorat de hotii care pot afecta bunastarea afacerii. Un prieten care a fost recent in State i-a facut cadou o camera de filmat foarte performanta care are capacitatea de a filma dupa un unghi de 360 de grade. Zebu este foarte bucuros de aceasta achizitie pe care o poate folosi imediat pentru a supraveghea parcela nou cumparata. Dar camera nu poate supraveghea intreaga parcela daca este dispusa in orice punct al acesteia, si Zebu este curios care e suprafata pe care camera poate fi pozitionata astfel ca toate punctele parcelei sa poata fi supravegheate. Parcela o putem modela ca un poligon cu N varfuri, iar camera ca un punct in interiorul acestui poligon.
Cerinta:
Determinati aria zonei unde poate fi amplasata camera!
Date de Intrare:
Fisierul camera.in va contine pe prima linie un numar intreg ce reprezinta valoarea lui N. Pe urmatoarele N linii se vor afla cate doua numere intregi separate prin un singur spatiu, pe a i+1-a linie se vor afla coordonatele celui de al i-lea varf.
Date de Iesire:
Fisierul camera.out va contine un singur numar real cu doua zecimale care reprezinta aria zonei in care poate fi plasata camera.
Restrictii:
- 3 ≤ N ≤ 2000
- -100000 ≤ xi, yi ≤ 100000, (xi, yi) sunt coordonatele varfurilor poligonului
- Pentru 20% din teste marginile parcelei vor fi paralele cu axele de coordonate.
- Doua numere reale se considera egale daca diferenta intre ele e cel mult 10-6.
- Un rezultat va fi considerat corect daca diferenta intre el si solutia rezultatul returnat de solutia oficiala este ≤ 0.01.
Exemplu:
camera.in | camera.out |
---|---|
9 5 1 5 2 1 3 3 4 2 8 5 5 9 6 7 3 9 2 | 2.86 |