Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2010-06-21 09:24:53.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:cadrane.in, cadrane.outSursăStelele Informaticii 2010
AutorAndrei Paul PuniAdăugată decrawlerPuni Andrei Paul crawler
Timp execuţie pe test0.325 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Cadrane

Qwerty a gasit un set de N puncte in vechea lui cutie cu jucarii. Chewbacca afland de acest set de puncte il provoaca pe Qwerty la un joc cu cadrane. In acest joc primul jucator alege unul din cele N puncte si traseaza o dreapta verticala care trece prin acel punct, iar al doilea jucator alege si el unul din cele N puncte si traseaza o dreapta orizontala care trece prin acel punct. Cele doua drepte formeaza patru cadrane asemanator axelor de coordonate. Primul jucator primeste cate un punct pentru fiecare punct afla in cadranul NE sau in cadranul SV, al doilea jucator primeste cate un punct pentru fiecare punct care se afla in cadranul NV sau in cadranul SE.

Qwerty va face prima mutare, el vrea sa aleaga un punct astfel incat punctajul lui minim posibil sa fie maxim.

Ajutal pe Qwerty sa afle punctajul maxim pe care il poate obtine.

Date de intrare

Fişierul de intrare cadrane.in contine pe prima linie un singur numarl natural N reprezentand numarul de puncte din setul gasit de Qwerty. Pe urmatoarele N linii se vor afla doua numere intregi reprezentand
coordonatele punctelor.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire cadrane.out se va scrie un singur numar reprezentand punctajul maxim pe care il poate obtine Qwerty.

Restricţii

  • 1 ≤ N ≤ 100 000

Exemplu

cadrane.incadrane.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?