Fişierul intrare/ieşire:cadrane.in, cadrane.outSursăStelele Informaticii 2010
AutorAndrei Paul PuniAdăugată decrawlerPuni Andrei Paul crawler
Timp execuţie pe test0.65 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Cadrane

Qwerty a găsit un set de N puncte în vechea lui cutie cu jucării. Chewbacca aflând de acest set de puncte îl provoacă pe Qwerty la un joc cu cadrane. În acest joc primul jucător alege unul din cele N puncte şi trasează o dreaptă verticală care trece prin acel punct, iar al doilea jucător alege şi el unul din cele N puncte şi trasează o dreaptă orizontală care trece prin acel punct. Cele două drepte formează patru cadrane asemănător axelor de coordonate. Primul jucător primeşte câte un punct pentru fiecare punct aflat în cadranul NE sau în cadranul SV, al doilea jucător primeşte câte un punct pentru fiecare punct care se află în cadranul NV sau în cadranul SE.

Qwerty va face prima mutare, el vrea să aleagă un punct astfel încât punctajul lui minim posibil să fie maxim.

Ajută-l pe Qwerty să afle punctajul maxim pe care îl poate obţine.

Date de intrare

Fişierul de intrare cadrane.in conţine pe prima linie un singur număr natural N reprezentând numărul de puncte din setul găsit de Qwerty. Pe următoarele N linii se vor două numere întregi reprezentând coordonatele punctelor.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire cadrane.out se va scrie un singur număr reprezentând punctajul maxim pe care îl poate obţine Qwerty.

Restricţii

  • 1 ≤ N ≤ 100 000
  • Coordonatele punctelor se pot reprezenta pe 32 biţi cu semn.
  • Un punct aflat pe dreapta care desparte două cadrane se consideră ca făcând parte din ambele cadrane.
  • Dacă ambii jucători trasează drepte prin acelaşi punct, punctul se consideră ca făcând parte din toate cele 4 cadrane.
  • Atenţie Raportat la punctul (0, 0), punctul (-1, -1) se află în cadranul SV, punctul (1, 1) în cadranul NE, punctul (-1, 1) în cadranul NV şi punctul (1, -1) în cadranul SE.

Exemplu

cadrane.incadrane.out
10
5 -1
2 4
-4 -3
-2 2
1 -5
4 -1
-1 3
-3 4
-3 -5
-4 4
5

Explicaţie

Alegând oricare din punctele 2 4, -2 2, 1 -5, -1 3, -3 4, -3 -5 Qwerty va obţine cel puţin 5 puncte.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content