Pagini recente » Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/stiva3 intre reviziile 7 si 4 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/oxificarelight intre reviziile 5 si 6 | Diferente pentru problema/boltz intre reviziile 12 si 11
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
p=. !problema/boltz?example.gif!
Daca un jucator greseste, atunci acesta este eliminat din joc, iar jocul continua de la urmatorul jucator, cu urmatorul numar (nu se schimba sensul, chiar daca numarul ce a fost gresit continea cifra 7). De exemplu, este randul lui Por Costel, urmat de Valeriu, urmat de Paul. Por Costel striga *6*, iar Valeriu ar trebui sa strige *BOLTZ*. Daca nu o face, el este eliminat din joc, iar Paul trebuie acum sa strige *8*.
Daca un jucator greseste, atunci acesta este eliminat din joc, iar ceilalti jucatori continua ca si cum nu ar fi avut loc o greseala. De exemplu, este randul lui Por Costel, urmat de Valeriu, urmat de Paul. Por Costel striga *4*, dar Valeriu nu striga *5*. In acest caz, Valeriu este eliminat din joc, iar Paul trebuie acum sa strige *6*. Un alt exemplu: Por Costel striga *6*, Valeriu ar trebui sa strige *BOLTZ*. Daca nu o face, el este eliminat din joc, si Por Costel (nu Paul, deoarece s-a schimbat sensul) trebuie acum sa strige *8*.
Ultimul jucator ramas este castigatorul jocului. Por Costel este un admirator al statisticilor, asa ca nu este interesat _care_ dintre jucatori are cele mai mari sanse sa castige, ci care este _probabilitatea_ acestuia sa castige jocul.
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.