Diferente pentru problema/bmat intre reviziile #3 si #8

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="bmat") ==
Poveste şi cerinţă...
Eudoxiu si Hurmuzachi au la dispozitie o matrice binara de dimensiune $N$ x $M$. Cei doi jucatori muta alternativ, prima mutare fiind a lui Eudoxiu. O mutare consta in alegerea unei submatrice de dimensiune $K$ x $K$, care contine in coltul stanga-sus valoarea $1$, si negarea tuturor valorilor din submatricea respectiva (toate valorile de 0 devin 1 si toate valorile de 1 devin 0). Submatricea nu trebuie sa fie situata in intregime in interiorul matricei. In acest caz, doar elementele aflate in matrice vor fi negate. Pierde jucatorul care nu mai poate alege o submatrice valida. Eudoxiu si Hurmuzachi au pierdut matricea initiala si au acum o matrice care contine doar elemente de $1$, $0$ si $?$. Determinati in cate moduri se pot completa pozitiile de tip $?$ cu $1$ sau $0$, astfel incat Eudoxiu sa aiba strategie sigura de castig, tinand cont ca ambii jucatori joaca optim.
h2. Date de intrare
|
== include(page="template/taskfooter" task_id="bmat") ==
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="bmat") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.