Diferente pentru problema/bmat intre reviziile #1 si #8

Diferente intre titluri:

bmat
BMat

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="bmat") ==
Poveste şi cerinţă...
Eudoxiu si Hurmuzachi au la dispozitie o matrice binara de dimensiune $N$ x $M$. Cei doi jucatori muta alternativ, prima mutare fiind a lui Eudoxiu. O mutare consta in alegerea unei submatrice de dimensiune $K$ x $K$, care contine in coltul stanga-sus valoarea $1$, si negarea tuturor valorilor din submatricea respectiva (toate valorile de 0 devin 1 si toate valorile de 1 devin 0). Submatricea nu trebuie sa fie situata in intregime in interiorul matricei. In acest caz, doar elementele aflate in matrice vor fi negate. Pierde jucatorul care nu mai poate alege o submatrice valida. Eudoxiu si Hurmuzachi au pierdut matricea initiala si au acum o matrice care contine doar elemente de $1$, $0$ si $?$. Determinati in cate moduri se pot completa pozitiile de tip $?$ cu $1$ sau $0$, astfel incat Eudoxiu sa aiba strategie sigura de castig, tinand cont ca ambii jucatori joaca optim.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $bmat.in$ ...
Fişierul de intrare $bmat.in$ contine pe prima linie numerele $N$, $M$ si $K$ cu semnificatia din enunt. Pe urmatoarele $N$ linii se afla $M$ numere, reprezentant elementele matricii.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $bmat.out$ ...
În fişierul de ieşire $bmat.out$ se afiseaza numarul de matrici pentru care primul jucator are strategie sigura de castig $MOD 666013$.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ N, M ≤ 1000$
* $1 ≤ K ≤ Min (N, M)$
h2. Exemplu
table(example). |_. bmat.in |_. bmat.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 2 3 2
? 0 1
1 0 0
| 2
|
| 2 3 2
0 0 0
0 0 1
| 1
|
h3. Explicaţie
...
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="bmat") ==
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="bmat") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.