Diferente pentru problema/bitconnect intre reviziile #7 si #8

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="bitconnect") ==
Eddie Valoare a tot căutat o metodă de îmbogăţire rapidă pentru a-şi cumpăra sticle de Tedi pe care să le bea împreuna cu fraţii săi, şi în sfârşit i-a venit o idee garantată succesului: acesta îşi va creea propria criptomonedă. Totul a mers bine până când Eddie a trebuit să implementeze crypto currency-ul. Prima provocare a acestuia a fost efectuarea tranzacţiilor.
	 Eddie Valoare a tot cautat o metoda de imbogatire rapida pentru a-si cumpara sticle de teddy pe care sa le bea impreuna cu fratii sai, si in sfarsit i-a venit o idee garantata succesului: acesta isi va creea propria crypto-moneda.
	Totul a mers bine pana cand Eddie a trebuit sa implementeze crypto currency-ul. Prima provocare a acestuia a fost efectuarea tranzactiilor.
	Modul de efectuare a tranzactiilor opereaza dupa un model smenar, care poate fi descris in felul urmator:
	-fiecare boss are asociat un numar
	-intre 2 bossi este o favoare frateasca daca and-ul intre numerele lor este nenul(daca bossi sunt x si y,atunci x & y != 0)
	-pentru a efectua o tranzactie de la x la y,se doreste ca aceasta sa foloseasca cat mai putine favoruri fratesti,pentru ca favoriile nu sunt ceva usor de obtinut
	Eddie ar dori sa stie care este numarul minim de favoruri prin care trec mai multe tranzactii. Totusi, Eddie nu e multumit: el stie ca moneda lui va avea un succes aproape instant, asadar in final moneda trebuie sa respecte 3 tipuri de operatii:
1.add(x) - bossul x se decide sa se alature familiei monedei. Intre el si bosii vechi se formeaza favoruri fratesti. Se garanteaza ca x nu face parte din familie.
2.erase(x) - bossul x a castigat destula valoare si  decide sa nu mai investeasca in moneda. Asadar el trebuie eliminat si toate favorurile pe care le avea trebuie sterse.
3.transaction(x,y) - Eddie vrea sa afle numarul minim de favoruri folosite pentru a fi efectuata  o tranzactie de la x la y,se garanteaza ca x si y fac parte din familie.
 
Deoarece Eddie stie ca ceea ce cere este prea greu,el va da 2 variante de a raspunde la queryuri:
bit mode- trebuie sa spuneti numarul minim de favoruri,aceasta varianta va primi 100% din punctaj/test
connect mode-trebuie sa spuneti doar daca exista un mod de a efectua tranzactia de la x la y.aceasta varianta va primi 25% din punctaj/test
Modul de efectuare a tranzacţiilor operează după un model şmenar, care poate fi descris în felul următor:
 
* fiecare boss are asociat un număr
* între 2 bossi este o favoare frăţeasca dacă and-ul între numerele lor este nenul(între $x$ şi $y$ există o favoare frăţeasca, dacă şi numai dacă $x & y != 0$)
* pentru a efectua o tranzacţie de la $x$ la $y$,se doreşte ca aceasta sa folosească cât mai puţine favoruri frăţeşti; pentru ca favorurile nu sunt ceva uşor de obţinut Eddie ar dori sa ştie care este numărul minim de favoruri prin care trec mai multe tranzacţii. Totuşi, Eddie nu e mulţumit: el ştie ca moneda lui va avea un succes aproape instant, aşadar în final moneda trebuie sa respecte 3 tipuri de operaţii:
** $add(x)$ - bossul $x$ se decide sa se alăture familiei monedei. Intre el şi bossii vechi se formează favoruri frăţeşti. Se garantează ca $x$ nu face parte din familie.
** $erase(x)$ - bossul $x$ a câştigat destulă valoare şi decide sa nu mai investească în moneda. Aşadar el trebuie eliminat şi toate favorurile pe care le avea trebuie şterse.
** $transaction(x,y)$ - Eddie vrea sa afle numărul minim de favoruri folosite pentru a fi efectuata o tranzacţie de la $x$ la $y$,se garantează ca $x$ şi $y$ fac parte din familie.
 
Deoarece Eddie ştie că ceea ce cere este prea greu, el va da 2 variante de a raspunde la queryuri:
 
* $bit mode$ - trebuie să spuneţi numărul minim de favoruri; aceasta varianta va primi $100%$ din punctaj/test
* $connect mode$ - trebuie să spuneţi doar dacă exista un mod de a efectua tranzacţia de la $x$ la $y$; această variantă va primi $25%$ din punctaj/test
h2. Date de intrare
Pe prima linie Q,care reprezinta numarul de operatii.
Pe fiecare din urmatoarele Q linii va aparea t,care reprezinta tipul operatiei(1=insert,2=erase,3=transaction),x si y(daca t = 3)
Pe prima linie $Q$, care reprezintă numărul de operaţii.
Pe fiecare din următoarele $Q$ linii va apărea $t$,care reprezinta tipul operaţiei( $1=insert,2=erase,3=transaction$ ), $x$ şi $y$(dacă $t = 3$)
h2. Date de ieşire
Pe prima linie va aparea modul in care vreti sa raspundeti(bit/connect)
Pe urmatoarele linii vor aparea raspunsuriile operatiilor de tip 3 fiecare pe cate o linie separata
Pe prima linie va apărea modul în care vreţi sa răspundeţi( $bit/connect$ ).
Pe următoarele linii vor apărea răspunsurile operaţiilor de tip 3 fiecare pe câte o linie separata
h2. Restricţii

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.