Diferente pentru problema/bitconnect intre reviziile #36 si #48

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="bitconnect") ==
Hei hei hei Eddie Valoare a tot căutat o metodă de îmbogăţire rapidă pentru a-şi cumpăra sticle de Tedi pe care să le bea împreuna cu fraţii săi, şi în sfârşit i-a venit o idee garantată succesului: acesta îşi va creea propria criptomonedă(numită $Junior Coin$,sau prescurtat $JC$). Totul a mers bine până când Eddie a trebuit să implementeze crypto currency-ul. Prima provocare a acestuia a fost efectuarea tranzacţiilor.
Hei hei hei Eddie Valoare a tot căutat o metodă de îmbogăţire rapidă pentru a-şi cumpăra sticle de Tedi pe care să le bea împreună cu fraţii săi, şi în sfârşit i-a venit o idee garantată succesului: acesta îşi va crea propria criptomonedă(numită $Junior Coin$,sau prescurtat $JC$). Totul a mers bine până când Eddie a trebuit să implementeze crypto currency-ul. Prima provocare a acestuia a fost efectuarea tranzacţiilor.
Modul de efectuare a tranzacţiilor operează după un model şmenar, care poate fi descris în felul următor:
* fiecare boss are asociat un număr
* între 2 bossi este o favoare frăţeasca dacă and-ul între numerele lor este nenul(între $x$ şi $y$ există o favoare frăţeasca, dacă şi numai dacă $x & y != 0$)
* pentru a efectua o tranzacţie de la $x$ la $y$,se doreşte ca aceasta sa folosească cât mai puţine favoruri frăţeşti; pentru ca favorurile nu sunt ceva uşor de obţinut Eddie ar dori sa ştie care este numărul minim de favoruri prin care trec mai multe tranzacţii. Totuşi, Eddie nu e mulţumit: el ştie ca moneda lui va avea un succes aproape instant, aşadar în final moneda trebuie sa respecte 3 tipuri de operaţii:
** $add(x)$ - bossul $x$ se decide sa se alăture monedei. Intre el şi bossii vechi se formează favoruri frăţeşti. Se garantează ca $x$ nu face parte din moneda.
** $erase(x)$ - bossul $x$ a câştigat destulă valoare şi decide sa nu mai investească în moneda. Aşadar el trebuie eliminat şi toate favorurile pe care le avea trebuie şterse.
** $transaction(x,y)$ - Eddie vrea sa afle numărul minim de favoruri folosite pentru a fi efectuata o tranzacţie de la $x$ la $y$ sau $-1$ dacă nu se poate efectua o tranzacţie; se garantează ca $x$ şi $y$ fac parte din monede.
* între 2 bossi este o favoare frăţească dacă and-ul între numerele lor este nenul (între $x$ şi $y$ există o favoare frăţească, dacă şi numai dacă $x & y != 0$)
* pentru a efectua o tranzacţie de la $x$ la $y$, se doreşte ca aceasta să folosească cât mai puţine favoruri frăţeşti; pentru că favorurile nu sunt ceva uşor de obţinut Eddie ar dori să ştie care este numărul minim de favoruri prin care trec mai multe tranzacţii. Totuşi, Eddie nu e mulţumit: el ştie că moneda lui va avea un succes aproape instant, aşadar în final moneda trebuie să respecte 3 tipuri de operaţii:
** $add(x)$ - bossul $x$ se decide să se alăture monedei. Între el şi bossii vechi se formează favoruri frăţeşti. Se garantează că $x$ nu face parte din monedă.
** $erase(x)$ - bossul $x$ a câştigat destulă valoare şi decide să nu mai investească în monedă. Aşadar el trebuie eliminat şi toate favorurile pe care le avea trebuie şterse.
** $transaction(x,y)$ - Eddie vrea să afle numărul minim de favoruri folosite pentru a fi efectuată o tranzacţie de la $x$ la $y$ sau $-1$ dacă nu se poate efectua o tranzacţie; se garantează că $x$ şi $y$ fac parte din monedă.
Deoarece Eddie ştie că ceea ce cere este prea greu, el va da 2 variante de a raspunde la queryuri:
Deoarece Eddie ştie că ceea ce cere este prea greu, el vă dă 2 variante de a răspunde la queryuri:
* $bit-mode$ - trebuie să spuneţi numărul minim de favoruri; aceasta varianta va primi $100%$ din punctaj/test
* $connect-mode$ - trebuie să spuneţi doar dacă exista un mod de a efectua tranzacţia de la $x$ la $y$; această variantă va primi $25%$ din punctaj/test
* $bit-mode$ - trebuie să spuneţi numărul minim de favoruri; această variantă va primi $100%$ din punctaj/test
* $connect-mode$ - trebuie să spuneţi doar dacă există un mod de a efectua tranzacţia de la $x$ la $y$; această variantă va primi $25%$ din punctaj/test
h2. Date de intrare
În fişierul de intrare $bitconnect.in$ se va găsi pe prima linie N,care reprezinta numarul de operaţii.
Pe următoarele $N$ numere vor apărea operaţiile descrise mai sus în următoarea formă:
În fişierul de intrare $bitconnect.in$ se va găsi pe prima linie un număr natural N, care reprezintă numarul de operaţii.
Pe următoarele $N$ linii vor apărea operaţiile descrise mai sus în următoarea formă:
* $1 x$ - bossul $x$ se alătură reţelei; se garantează că acesta nu era deja în reţea;
* $2 x$ - bossul $x$ iese din reţea; se garantează că acesta era deja în reţea;
h2. Restricţii si precizari
* $Subtask 1 - 4 puncte: răspunsul va fi 0, 1, sau -1, N ≤ 200$
* $Subtask 2 - 16 puncte: N ≤ 500$
* $Subtask 3 - 32 puncte: N ≤ 7000$
* $Subtask 4 - 48 puncte: N ≤ 106000$
* $Mesajele pe teste sunt:$
* $Subtask 1 (testul 1) - 4 puncte: răspunsul va fi 0, 1, sau -1, N ≤ 200$
* $Subtask 2 (testele 2-5) - 16 puncte: N ≤ 500$
* $Subtask 3 (testele 6-13)- 32 puncte: N ≤ 7000$
* $Subtask 4 (testele 14-25)- 48 puncte: N ≤ 106000$
* $La o tranzactie intre x si x se considera ca se folosesc 0 favoruri$
* $Pentru cei neiniţiaţi in arta cryptomonedelor:$
** $"TO THE MOON!" = OK pentru modul bit$
** $"to the moon!-ish" = OK pentru modul connect$
** $"Fisierul de iesire este o teapa" = Format incorect al fişierului de ieşire$
!{width: 250px; float: center; margin: 35px}problema/bitconnect?5.png!
!{width: 250px; float: center; margin: 35px}problema/bitconnect?6.png!
Dupa primele 2 operatii de insert reteaua va arata ca in prima imagine.Intre 1 si 2 nu este o legatura frateasca,deci raspunsul este -1
Dupa inca 2 operatii de insert reteaua va arata ca in a doua imagine.
Dupa inca o opratie de insert reteaua va arata ca in a treia imagine.
Dupa inca o opratie de insert reteaua va arata ca in a patra imagine.
Dupa 2 operatii de erase reteaua va arata ca in a cincea imagine.
Dupa o operatie de insert reteaua va arata ca in a sasea imagine.
După primele 2 operaţii de insert reţeaua va arăta ca în prima imagine. Între 1 si 2 nu este o legătură frăţească, deci răspunsul este -1.
După încă 2 operaţii de insert reţeaua va arăta ca în a doua imagine.
După încă o operaţie de insert reţeaua va arăta ca în a treia imagine.
După încă o operaţie de insert reţeaua va arăta ca în a patra imagine.
După 2 operaţii de erase reţeaua va arăta ca în a cincea imagine.
După o operaţie de insert reţeaua va arăta ca în a şasea imagine.
== include(page="template/taskfooter" task_id="bitconnect") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.