Pagini recente » Diferente pentru problema/progresie intre reviziile 9 si 3 | Atasamentele paginii Order3 | Diferente pentru problema/pinex intre reviziile 34 si 5 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/bfs intre reviziile 64 si 61
Diferente pentru
problema/bfs intre reviziile
#64 si
#61
Diferente intre titluri:
BFS - Parcurgere in latime
Parcurgere in latime
Diferente intre continut:
h2. Aplicatii
Algoritmul de parcurgere in latime ({_Breadth First Search_}) poate fi adaptat in multe probleme. De exemplu, la problema 'Muzeu':problema/muzeu putem consideram matricea data un graf in care celulele sunt noduri, iar laturile comune dintre celule sunt muchii. La problema "CrazySwitches":http://www.topcoder.com/stat?c=problem_statement&pm=6071&rd=9812, graful este reprezentat de stari binare, iar muchiile de posibilitatea de a ne deplasa dintr-o stare in alta. Un tip mai aparte de BFS, prezent si in problema anterioara, este acela cand costurile de pe muchii sunt mici si pentru a rezolva problema folosim mai multe cozi (complexitatea fiind mai mica decat daca am folosi algoritmul 'Dijkstra':problema/dijkstra). Mai multe explicatii asupra acestui procedeu gasiti in acest 'articol':preoni-2005/runda-2/solutii, la problema 'Car':problema/car. Alte probleme ce folosesc algoritmul de parcurgere in latime in rezolvare sunt:
Algoritmul de parcurgere in latime ({_Breadth First Search_}) poate fi adaptat in multe probleme. De exemplu, la problema "Muzeu":/problema/muzeu putem consideram matricea data un graf in care celulele sunt noduri, iar laturile comune dintre celule sunt muchii. La problema "CrazySwitches":http://www.topcoder.com/stat?c=problem_statement&pm=6071&rd=9812, graful este reprezentat de stari binare, iar muchiile de posibilitatea de a ne deplasa dintr-o stare in alta. Un tip mai aparte de BFS, prezent si in problema anterioara, este acela cand costurile de pe muchii sunt mici si pentru a rezolva problema folosim mai multe cozi (complexitatea fiind mai mica decat daca am folosi algoritmul "Dijkstra":/problema/dijkstra). Mai multe explicatii asupra acestui procedeu gasiti in acest "articol":/preoni-2005/runda-2/solutii, la problema "Car":/problema/car. Alte probleme ce folosesc algoritmul de parcurgere in latime in rezolvare sunt:
* 'Graf':problema/graf
* 'Sate':problema/sate
* 'Graf':/problema/graf
* 'Sate':/problema/sate
* "Cadere":http://campion.edu.ro/problems/3/455/cadere_ro.htm
* "Honest":http://campion.edu.ro/problems/3/237/honest_ro.htm
* 'Padure':problema/padure
* 'Padure':/problema/padure
== include(page="template/taskfooter" task_id="bfs") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: